//

is dit foto van dockconnector?

is dit foto van dockconnector? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, 2 weken geleden heb ik mijn iphone 4 opgestuurd naar een bedrijf voor garantie. Zij kwamen vervolgens aanzetten met onderstaande foto. Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-02-12, 00:21
thijs03 thijs03 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard is dit foto van dockconnector?

Beste Mensen,

2 weken geleden heb ik mijn iphone 4 opgestuurd naar een bedrijf voor garantie. Zij kwamen vervolgens aanzetten met onderstaande foto. Ik heb het alsnog ( buiten de garantie om) laten maken bij een ander bedrijf waar o.a. monteurs werken die voor KPN hebben gewerkt. Zij vertelden me dat deze foto niet van een iphone is, maar meer op die van een Blackberry lijkt. Iemand hier mee eens?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 4045671.jpg‎ (39,0 KB, 125x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-02-12, 01:12
juwlez juwlez is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Almere
Berichten: 55
Standaard

Nee, zover ik het weet is dat een Iphone. Zie zulke foto's regelmatig met dat groenige gel als er vochtschade is.
  #3  
Oud 28-02-12, 21:24
thijs03 thijs03 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 2
Standaard

Bedankt voor je reactie. Van welk onderdeel zou deze foto moeten zijn? ik vind het een heel wazige foto. Ik ben met je eens dat er waterschade op de foto te zien is, maar het gaat erom dat ik betwijfel of deze foto daadwerkelijk van mijn toestel is, want de monteur denkt dat de foto van een blackberry is.
  #4  
Oud 05-03-12, 11:17
freddyonderstal freddyonderstal is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 22
Standaard

Is ook niet van een Blackberry. Maar ziet er aardig uit als een dockconnector van de iPhone vind ik... Het 'hulsje' waar je de lader indrukt en daarboven een soort printplaatje met verbindingen...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen + is dit te maken? (met foto) Scphone Muziek, foto & video 6 13-10-11 18:59
Show yourself - plaats een foto van jezelf in dit topic ! Jumper2110 Chat en geruchten 13 04-03-09 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:17.