Automaschtisch starten van muziek uitschakelen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een mki9000 parrot carkit geinstalleerd maar nu is mijn probleem het volgende: Als ik de oplaadkabel aansluit, die ook gebruikt wordt voor audio, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Automatisch starten van muziek uitschakelen
Ik heb een mki9000 parrot carkit geinstalleerd maar nu is mijn probleem het volgende:
Als ik de oplaadkabel aansluit, die ook gebruikt wordt voor audio, gaat automatisch de muziek spelen. Is dit ergens via jailbreak uit te schakelen? Ik gebruik hem namelijk vaak om op te laden en dan wil ik geen muziek. En als ik muziek wil wil ik dit via spotify en niet via de muziek app. Nu moet ik eerst de muziek app uitzetten en daarna eventueel spotify opstarten als ik toch spotify wil luisteren. Als iemand weet hoe ik spotify als default muziek player kan instellen ben ik ook al een heel eind geholpen. Hoop dat iemand mij kan helpen. Laatst gewijzigd door Yvarladze; 05-03-12 om 22:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Problemen met het starten van FaceTime gesprekken na limera1n. | iPhone4Robin | Jailbreak | 3 | 26-12-10 17:27 |
random starten van apps en indrukken van buttons | mabo203 | iPhone Apps | 0 | 28-07-10 14:45 |
Rare manier van uitschakelen !! | c3k | iPhone algemeen | 4 | 23-01-10 13:19 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Kan je de telefoon, internet, gps uitschakelen tijdens muziek luisteren? | vedamen | Muziek, foto & video | 6 | 28-08-08 00:21 |
|
|