Foto's direct online op website discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Ik ben op zoek naar een manier om foto's die ik met de iphone maak direct op een website te krijgen. Dit wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Foto's direct online op website
Beste forummers,
Ik ben op zoek naar een manier om foto's die ik met de iphone maak direct op een website te krijgen. Dit wil ik gaan gebruiken om tijdens de Roparun het thuisfront, sponsors en donateurs op de hoogte te houden van de Roparun. Alvast bedankt voor de reacties en een eventuele oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Simpel.... Gebruik icloud. Elke foto die je met de iphone maakt komt automatisch in icloud (als je dat hebt aangezet natuurlijk in instellingen).
Dan ga je naar https://www.icloud.com/ en log je in met je apple ID. En daar staan ze [edit] Dus niet.... kom ik ineens achter... hmmzz. sorry |
|
||||
|
||||
Is Dropbox iets voor je?
|
||||
|
||||
ik doe dat via een blog (blogger.com)
je kan dan een mail adres instellen waar je mails naartoe stuurt en die worden dan onmiddelijk 'gepublished' (instelbaar) een andere mogelijkheid is misschien Instagram? Laatst gewijzigd door Messi; 29-03-12 om 14:10. Reden: blogger.com |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren | daveku | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 14:09 |
Foto: Foto's direct online opslaan | ReneMin | Muziek, foto & video | 2 | 04-07-10 13:30 |
Foto's van website via iPhone openen | mvveelen | iPhone Apps | 0 | 23-04-10 15:44 |
Programma om foto's online te zetten | Duckwhisperer | iPhone Apps | 3 | 11-02-09 14:46 |
|
|