//

foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ?

foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb en nieuwe ipad3 gekocht 32mb met 4g, en wil deze voornamelijk gebruiken om foto's te bekijken die ik op mijn iomega ix200 cloud ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 09-04-12, 11:59
fvanleuvenp2groupnl fvanleuvenp2groupnl is offline
• iOS 2.2.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 2
Standaard foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ?

Ik heb en nieuwe ipad3 gekocht 32mb met 4g, en wil deze voornamelijk gebruiken om foto's te bekijken die ik op mijn iomega ix200 cloud heb staan. op elke windows computer in huis installeer ik een programma waarmee je de server als externe schijf kan benaderen. KAn iemand mij vertellen of dit met mijn Ipad ook kan ? als ik probeer de software vanaf de iomega site te downloaden op mijn ipad geft deze an dat safari dit bestand niet kan downloaden. ik heb het apparaat eergisteren gekocht en als dit niet mogelijk is breng ik hem vandaag nog terug
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-12, 12:21
debroei's schermafbeelding
debroei debroei is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Teylingen
Berichten: 1.139
Standaard

In de app store staat een app voor iomega. Als je hem wilt downloaden moet je dat via iTunes doen en niet via de website.
Echter niet veel lovende kritiek voor deze iPad app.
Ik kan je zeker een Synology Nas aanbevelen, deze kan alles wat je beschrijft dmv eenvoudige gratis apps.kijk maar eens in de AppStore naar deze apps.
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken,maar een Synology is zijn geld meer dan waard naar mijn mening.
  #3  
Oud 13-04-12, 11:09
iphoonnoob's schermafbeelding
iphoonnoob iphoonnoob is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 25
Standaard

Ik heb een QNAP staan. Je kan voor die QMobile downloaden en voor foto's en MP4/MOV films werkt het prima. Ook voor de muziek natuurlijk. Ik gebruik het al een jaar op de iPhone en sinds een week op de iPad
Er is ook nog een ander programma die BUZZ player heet. Die kan alles afspelen, maar lang niet altijd even vloeiend en die app vind ik persoonlijk niet overzichtelijk en gebruik 'm ook vrijwel niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? Besie iCloud 2 23-01-12 10:25
Stream vanaf NAS bekijken MCNO iPad Apps 3 03-01-12 13:26
Foto's die op de filmrol staan overzetten naar pc snoopy iTunes 5 29-06-10 23:12
Muziek: Foto Muziek film van nas naar iPhone gertmeppelink Muziek, foto & video 0 21-06-09 11:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:10.