Iphone4s Camera, Van foto naar opnemen vergroot de lens? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone members, Ik ben vandaag tot een onverklaarbare iets opgekomen... Dat is namelijk waarneer ik naar de foto app ga, je zit dan in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone4s Camera, Van foto naar opnemen vergroot de lens?
Beste Iphone members,
Ik ben vandaag tot een onverklaarbare iets opgekomen... Dat is namelijk waarneer ik naar de foto app ga, je zit dan in de '' foto mode '' , vervolgens als je switch naar de '' opneem mode / camera mode '' dan is 't beeld ingezoomd, terwijl in de foto stand van de verte is. Is dit normaal?, Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Hoor 't graag. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ja dat heb ik ook, is normaal volgens mij.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dat is volkomen normaal.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Wanneer je dubbel tikt op het scherm wanneer je in de filmmodus zit kun je nog iets "uitzoomen". Je ziet dan het volledige beeld dat gefilmd wordt.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dat wist ik niet, Nogmaals dankjewel om dit te bevestigen en waarom, hoe kan ik jou kudos '' thanks '' geven? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's van digitale camera naar icloud | Jepie | iCloud | 4 | 15-10-11 23:29 |
foto van camera naar Ipad | gelder56 | iPad algemeen | 2 | 13-07-11 17:59 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
Foto: camera lens beschadigd! | markkeulen | Muziek, foto & video | 1 | 04-08-08 11:35 |
Foto: foto's van uw camera naar iphone op reis | jan10 | Muziek, foto & video | 7 | 18-06-08 11:49 |
|
|