Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S? via itunes werkt het niet, of ik doe iets verkeerd............. En zijn er nog andere progjes die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S
Hallo,
Foto's uploaden van PC naar Iphone 4S? via itunes werkt het niet, of ik doe iets verkeerd............. En zijn er nog andere progjes die het zelfde kunnen? Groeten Gas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je eerst even uitleggen hoe je het nu doet........is een beetje moeilijk bepalen zo of je iets verkeerd doet
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik de app photo transfer hiervoor.
Van pc naar iPhone /iPad Van iPhone naar iPad en vice verca Werkt voor foto en video |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gebruik de app photosync. Je hebt wel Wi-Fi nodig. En itunes is niet zo goed voor foto's vind ik, ik heb er zelf klodderij mee gehad, was het beu, da werkt niet zoals ik het wil hebben daarmee gebruik ik daarvoor itunes nooit, zelfde voor filmpjes die ik gemaakt heb mee de iphone, ik gebruik altijd photosync. GAS; heb je Wi-Fi doe het dan via die app, probleem opgelost. Laatst gewijzigd door apotheosis; 23-04-12 om 20:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna gebeurt er niks. Of via de PC is de map van de Iphone zichtbaar en zie de foto's die ik gemaakt heb. Deze zijn wel te verslepen naar de PC maar niet anders om. Groeten, Gerard |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's uploaden naar Facebook | kim2908 | Muziek, foto & video | 3 | 18-03-12 23:20 |
Foto's uploaden naar MobileMe | MacFrankieG | Muziek, foto & video | 19 | 29-08-09 19:31 |
Eigen foto's uploaden naar site. | Komkommer | iPhone Apps | 1 | 24-07-08 14:17 |
|
|