kopieren muziek naar iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) wie kan mij helpen,krijg mijn muziek niet op mijn iphone alles staat op icloud [heb ik voor betaald]maar zit in het hoge noorden abn vodaphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kopieren muziek naar iphone
wie kan mij helpen,krijg mijn muziek niet op mijn iphone alles staat op icloud [heb ik voor betaald]maar zit in het hoge noorden abn vodaphone vaak slecht bereik en wil nu mijn muziek van mijn mac naar mijn iphone kopieren en weet niet hoe!!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via iTunes syncen.
|
|
|||
|
|||
Of eventueel via Wi-Fi binnenhalen...
Gewoon naar de "iTunes-app" gaan. "aankopen"- en bovenaan " niet op deze iPhone" aanvinken. Dan krijg je de lijst met alle nummers die niet op de iPhone staan. Vervolgens kan je ze binnenhalen door op het wolkje te duwen. Toedels |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: muziek met extensie .mp3 kopiëren naar iphone | robe | Muziek, foto & video | 0 | 23-09-10 23:13 |
Muziek van iPhone kopieren zonder senuti (MAC) | ifolkert | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-09 17:21 |
Altijd en overal, muziek VAN je iPhone Kopieren, en erop zetten. | Mikeeeay | Archief | 1 | 26-11-08 17:37 |
Muziek naar PC kopieren? | Vienna-Dutchman | Muziek, foto & video | 4 | 24-02-08 20:37 |
|
|