Muziek valt elke keer uit discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Af en toe terwijl ik me iPod functie aan heb en ik heb mijn iPhone vergrendeld, krijg ik een smsje en ontgrendel ik mijn iPhone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek valt elke keer uit
Af en toe terwijl ik me iPod functie aan heb en ik heb mijn iPhone vergrendeld, krijg ik een smsje en ontgrendel ik mijn iPhone en dan valt mijn muziek uit, en moet ik het nummer weer opnieuw aanzetten.
Ook gebeurt het als ik een sms krijg ik beantwoord hem, ben klaar met smsen en druk dan op de home knop, dan valt ook de muziek uit. Zo gebeurt dit nog bij meerdere situaties icm met smsen. Wat kan hieraan gedaan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het gebeurt ook zonder smsen, ik zit bijvoorbeeld in de iPod functie, druk op home. Dan komt het rondje in het midden van Springboard dat die aan het laden is, en valt de muziek uit en vergrendelt die hem automatisch
|
|
|||
|
|||
ik had het ook toen ik nog in 1.1.2 zat. heb mijn telefoon toen geupgrade naar 1.1.4, en nu is het over!
als je al in 1.1.4 zit zou ik even alles opnieuw installeren. |
|
|||
|
|||
1.1.4 ben ik ook zeer tevreden mee. Nog geen problemen gehad
|
|
|||
|
|||
Ik zit op 1.1.4
|
|
|||
|
|||
Het gebeurt nog steeds..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad app Foto's knalt er elke keer uit! | PeterWering | iPad algemeen | 4 | 22-06-10 10:59 |
iPhone gaat elke keer op simlock! | knrd | iPhone algemeen | 4 | 12-12-08 21:11 |
Populaire Applicatie "Band" Valt elke keer weg | Cedric_iphone | Archief | 1 | 27-05-08 20:10 |
Browse-geschiedenis wist elke keer | tescione | Unlock [archief] | 0 | 10-04-08 14:47 |
|
|