Bose koptelefoon discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allen, Heb net een Bose headset gekocht, niet heel goedkoop (199 euro) maar geweldig geluid en een heel goede microfoon. Gr jacques...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Bose koptelefoon
Hi allen,
Heb net een Bose headset gekocht, niet heel goedkoop (199 euro) maar geweldig geluid en een heel goede microfoon. Gr jacques |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Leuk dat jij je ervaringen ons deelt maar misschien handig om te vermelden welke Bose headset precies ? Typenummer en dergelijke...
|
|
||||
|
||||
bose
Sorry,
geen typenummer, maar hij/zij heet: BOSE® Mobile on-ear hoofdtelefoon. |
|
|||
|
|||
past die plug wel erin?
|
|
||||
|
||||
Bose
Hij is voor de iphone gemaakt, ik heb m nu op en speel muziek
|
|
|||
|
|||
Bose maakt inderdaad goede hoofdtelefoons, maar vaak wat overprized vind ik zelf.
|
|
||||
|
||||
klopt, maar de kwaliteit is gewoon goed
|
|
|||
|
|||
Idd snoopnotthedog, BOSE heeft echt lekkere kwaliteit, zowel oortjes als in de auto.
Overlaatst gewone BOSE oortjes voor MP3 gekocht voor €199, is wel anders dan standaard oortjes.
|
||||
|
||||
Ik werk in een winkel die Bose spullen verkoopt.
Bose is zeker goed hoor. Maar echt veel te duur. Durf te wedden dat mijn Sennheiser CX300 weinig tot geen verschil maakt met de Bose oordopjes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
De Gear4 SoundOrb Aurora of Bose | elisa9180 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 06-03-11 20:59 |
Bose Bluetooth Headset | harriepopov | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-02-11 23:22 |
Opladen met BOSE of in auto | jvdv23 | iPhone algemeen | 1 | 10-12-08 20:30 |
Muziek: Bose Triport IE in-earphones | darkmanx | Muziek, foto & video | 4 | 23-12-07 22:42 |
|
|