youtube activeren op EDGE discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hey, ik probeer nu al een tijdje youtube te activeren op mijn iPhone maar werkt nog steeds niet ..ik heb geen draadloos internet dus moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
youtube activeren op EDGE
hey,
ik probeer nu al een tijdje youtube te activeren op mijn iPhone maar werkt nog steeds niet ..ik heb geen draadloos internet dus moet via EDGE, ik heb zorgeloos internet van Vodafone + 1.1.4. is de versie .. voor het antwoord alvast bedankt gr peter |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Installeer Youtube GPRS fix vanuit de installer.
|
||||
|
||||
even offtopic als dat okay is:
@Peter: Heb je prepay of een abbo van Vodafone? Puur ter informatie voor mezelf |
|
|||
|
|||
@ Dennis , ik heb abo .. die van 27.50 maar met aanbieding 22€ p.m. + onbeperkt internet = 31.50€ ( iPhone was 189,- )
ja ik heb wel internet maar youtube doet het niet .. iig bedankt voor je snelle reactie Laatst gewijzigd door Grample; 07-05-08 om 23:35. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Youtube werkt standaard niet meer met GPRS. De "Youtube GPRS fix" die Destiny voorstelt zorgt ervoor dat Youtube ook met GPRS werkt.
|
|
|||
|
|||
oke kun je ff stappe geven die ik moet doen (L) ^^
|
|
|||
|
|||
Wat voor een melding krijg je exact als je Youtube opent?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
als ik op een filmpje druk: 'voor youtube-video's is een EDGE- of Wi- Fi-verbinding vereist.'
en Wi-Fi gaat niet lukke want heb ik thuis niet .. en aangezien ik zorgeloos internet van vodafone heb wil ik over EDGE kijke |
|
|||
|
|||
@Gramble: Deze fix staat op de ifoneguide repo. Peter heeft alleen GPRS tot zijn beschikking. Weet jij misschien of de fix nog in een andere repo wordt aangeboden? aangezien de ifoneguide repo problemen heeft met GPRS. Ik heb al gezocht maar kan hem niet vinden (gezocht in iAppCat)
Laatst gewijzigd door ControlSje; 07-05-08 om 23:43. |
|
|||
|
|||
oke op welke manier kan ik wel youtube krijge ?
( iig bedankt dat je je tijd voor me opoffert ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone EDGE activeren | YBinnenweg | Vodafone | 2 | 16-09-09 03:01 |
Youtube activeren | Viincent | iPhone algemeen | 1 | 23-01-09 14:35 |
YouTube activeren | Frederic | Archief | 14 | 28-10-08 12:45 |
Video: Youtube en EDGE probleem. | RHCPeter | Muziek, foto & video | 5 | 10-06-08 10:05 |
youtube activeren | Alain2 | Archief | 2 | 07-04-08 16:54 |
|
|