Bose Bluetooth Headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs ergens een advertentie gezien van een Bose bluetooth headset en vond het eigenlijk wel eens tijd om eentje aan te schaffen voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bose Bluetooth Headset
Ik heb onlangs ergens een advertentie gezien van een Bose bluetooth headset en vond het eigenlijk wel eens tijd om eentje aan te schaffen voor tijdens het autorijden, want ik zit tot nu toe nog te klooien met mijn standaard oordopjes.
Nu ben ik vandaag bij de Apple premium reseller op de rozengracht geweest en zij verkochten het product, maar voor maar liefst €149,-. En toen ik vroeg of ze ook een testproduct hebben was het een teleurstelling. Enfin, ik ben niet gekke gerrit om €149,- neer te leggen voor een product dat net nieuw is en waar nog weinig tot geen reviews over geschreven zijn zonder dat ik het van tevoren kan testen. Heeft iemand wel ervaring met deze Bose headset? En is dit product overpriced? Zijn er betere/goedkopere alternatieven? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nou, ik moet wel zeggen dat Bose uit mijn ervaring een erg goede en sterke geluidskwaliteit heeft qua boxen. Bij headphone weet ik niet, maar gegarandeerd dat het zeker een headphone is met een goede kwaliteit.
En trouwens, moet de reseller niet een 'Niet tevreden, Geld terug' hebben? |
|
|||
|
|||
Citaat:
En de medewerker zei niets over 'niet tevreden, geld terug'. Misschien was hij ook niet zo zeker van dit nieuwe product |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bluetooth headset | Eduard | iPhone accessoires en onderdelen | 35 | 22-07-10 15:07 |
Muziek: stereo bluetooth headset | hankypanky | Muziek, foto & video | 4 | 14-10-09 16:00 |
Mr. Bluetooth XS headset | cthulu | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 14-06-09 17:02 |
Bluetooth headset | dennis9920 | iPhone algemeen | 4 | 29-02-08 18:13 |
|
|