//

Bose Bluetooth Headset

Bose Bluetooth Headset discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs ergens een advertentie gezien van een Bose bluetooth headset en vond het eigenlijk wel eens tijd om eentje aan te schaffen voor ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-11, 16:42
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard Bose Bluetooth Headset

Ik heb onlangs ergens een advertentie gezien van een Bose bluetooth headset en vond het eigenlijk wel eens tijd om eentje aan te schaffen voor tijdens het autorijden, want ik zit tot nu toe nog te klooien met mijn standaard oordopjes.

Nu ben ik vandaag bij de Apple premium reseller op de rozengracht geweest en zij verkochten het product, maar voor maar liefst €149,-. En toen ik vroeg of ze ook een testproduct hebben was het een teleurstelling. Enfin, ik ben niet gekke gerrit om €149,- neer te leggen voor een product dat net nieuw is en waar nog weinig tot geen reviews over geschreven zijn zonder dat ik het van tevoren kan testen.

Heeft iemand wel ervaring met deze Bose headset? En is dit product overpriced? Zijn er betere/goedkopere alternatieven?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-11, 16:56
Asnjason Asnjason is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 11
Standaard

Nou, ik moet wel zeggen dat Bose uit mijn ervaring een erg goede en sterke geluidskwaliteit heeft qua boxen. Bij headphone weet ik niet, maar gegarandeerd dat het zeker een headphone is met een goede kwaliteit.

En trouwens, moet de reseller niet een 'Niet tevreden, Geld terug' hebben?
  #3  
Oud 14-02-11, 22:22
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Asnjason Bekijk bericht
Nou, ik moet wel zeggen dat Bose uit mijn ervaring een erg goede en sterke geluidskwaliteit heeft qua boxen. Bij headphone weet ik niet, maar gegarandeerd dat het zeker een headphone is met een goede kwaliteit.

En trouwens, moet de reseller niet een 'Niet tevreden, Geld terug' hebben?
Bose staat inderdaad bekend om goede kwaliteit, maar of goede kwaliteit nou €149,- moet kosten weet ik niet zeker. Dan zit ik meer te denken aan goede kwaliteit en een strak design zoals B&O.

En de medewerker zei niets over 'niet tevreden, geld terug'. Misschien was hij ook niet zo zeker van dit nieuwe product
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Bluetooth headset Eduard iPhone accessoires en onderdelen 35 22-07-10 14:07
Muziek: stereo bluetooth headset hankypanky Muziek, foto & video 4 14-10-09 15:00
Mr. Bluetooth XS headset cthulu iPhone accessoires en onderdelen 0 14-06-09 16:02
Bluetooth headset dennis9920 iPhone algemeen 4 29-02-08 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:03.