Eigengemaakte video op iphone zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allen, Ik wil graag een eigengemaakte videotje op mijn iphone zetten, nu is dit wel gelukt maar staat de video in itunes onder video's. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eigengemaakte video op iphone zetten
Hallo Allen,
Ik wil graag een eigengemaakte videotje op mijn iphone zetten, nu is dit wel gelukt maar staat de video in itunes onder video's. Echter kan ik nu het filmpje vanaf de iphone niet versturen met whatssapp e.d., graag zou ik hem verplaatsen zodat dat wel kan. Graag jullie reactie, Groetjes, Mark |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Video's iphone op youtube zetten | Massief | Muziek, foto & video | 3 | 15-07-11 23:03 |
Windows: Eigengemaakte ringtone verdwijnt | JapieHendriks | iTunes | 0 | 21-01-11 10:46 |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
Video's in video sectie van iPod zetten? | AeronNL | Archief | 1 | 02-12-09 15:20 |
Video: Video's (muziekvideo's, films) op je iPhone zetten | vanmaanen | Muziek, foto & video | 4 | 12-05-09 17:44 |
|
|