Video's iphone op youtube zetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik een video op youtube wil zetten geeft hij hem staand weer.. Ik wil hem gewoon over het volledige beeld en in de correcte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video's iphone op youtube zetten
Als ik een video op youtube wil zetten geeft hij hem staand weer.. Ik wil hem gewoon over het volledige beeld en in de correcte houding uploaden..
Hoe??? Heb een iphone 4. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand???
|
|
|||
|
|||
Dan heb je hem waarschijnlijk ook veekeerd gefilmd. Als je het rechtstreeks vanaf je iPhone doet moet het goed gaan mits goed gefilmt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar kan je hier en daar wat zaken veranderen, het is het proberen en testen waard. http://explore.live.com/windows-live...maker?os=other Als je verkeerd zou gefilmd hebben en dat is volgens mij hetgeen je gedaan hebt dan ga je volgens mij wel pech hebben, je moet in de breedte filmen he, niet in de lengte. . Ik denk het dus aan u gelegen is, je moet anders gaan filmen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: iPhone video posten op YouTube: kwaliteit dramatisch | remco747 | Muziek, foto & video | 12 | 16-08-10 14:48 |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
Video's in video sectie van iPod zetten? | AeronNL | Archief | 1 | 02-12-09 15:20 |
Video: Films op youtube zetten | Mug | Muziek, foto & video | 1 | 18-09-09 03:03 |
De eerste iPhone-3G-video op Youtube!! | m0uniir | Chat en geruchten | 4 | 07-07-08 20:20 |
|
|