fotorol overzetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb erg haast dus heb niet de tijd om 't forum door te lezen of deze vraag al gesteld is , dus alvast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotorol overzetten
Hallo,
Ik heb erg haast dus heb niet de tijd om 't forum door te lezen of deze vraag al gesteld is , dus alvast excuses daarvoor. Ik heb net een nieuwe Iphone 4s gekregen, en wil nu mijn oude 3gs aan me zusje geven. De foto's die er op staan wil ik overzetten naar mijn laptop, maar nu lukt het opeens niet meer. In mijn fotorol staan 2.233 foto's maar als ik mn telefoon aansluit en de Iphone-map open via ' computer' heb ik max 1000 foto's en dus staat de helft er niet bij. Ook zitten ze allemaal in verschillende rare mappen, dit heb ik nooit eerder meegemaakt. Wat moet ik nu doen ? Nja, ik heb het al gevonden. Mijn computer: Apple iphone ( draagbaar apparaat) rechtermuisknop klikken : afbeeldingen en video's importeren. Zo kan het dus ook Kan verwijderd worden/slotje Laatst gewijzigd door c66iph; 16-06-12 om 16:06. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fotorol en camera werken niet!! | Sed62 | Muziek, foto & video | 9 | 19-11-12 00:24 |
Fotorol/Album | Sveneezy | iPhone algemeen | 6 | 13-01-12 00:13 |
Foto: Fotorol opent niet meer | Koenn1991 | Muziek, foto & video | 1 | 02-01-12 13:25 |
filmpje opslaan in fotorol | pleun | iTunes | 0 | 26-12-10 14:44 |
fotorol probleem | rdahmen | iPhone algemeen | 5 | 07-08-09 17:01 |
|
|