Worden foto's naar Ipad 2 automatisch verkleind met programma Shrink Pic? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn foto's vanaf mijn PC overzetten naar mijn Ipad2 (via Itunes of via de Camera Connection Kit). Ik heb op diezelfde PC het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Worden foto's naar Ipad 2 automatisch verkleind met programma Shrink Pic?
Ik wil mijn foto's vanaf mijn PC overzetten naar mijn Ipad2 (via Itunes of via de Camera Connection Kit). Ik heb op diezelfde PC het programma ShrinkPic staan. Vraag: worden bij het overzetten de foto's automatisch op de Ipad verkleind (b.v. van 1,2 MB naar 68 KB) zoals dat gebeurt als ik foto's per G-mail verstuur? Of moet ik eerst de foto's een voor een verkleinen en daarna pas naar de Ipad overzetten?
Bij voorbaat dank voor de oplossingen. Gala. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe wijzig je met welk bestandsnaam foto's worden opgeslagen op iPhone of ipad | Harald75 | Muziek, foto & video | 1 | 20-05-12 12:17 |
Foto's automatisch van iPhone naar PC | slinky89 | Desktop-applicaties | 5 | 21-10-10 01:06 |
Video: TV-programma's worden automatisch verwijderd | ZjoZke | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 18:07 |
HELP, programma van App Store worden niet gesynchropniseerd naar mijn iPhone | Venno | Archief | 3 | 23-10-08 22:43 |
plaatjes worden verkleind? | fillem | iPhone algemeen | 6 | 03-08-08 22:03 |
|
|