foto's van ipod overzetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een ipod een oude generatie en er staan een paar foto's op deze wil ik behouden. Als ik de ipod aansluit heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's van ipod overzetten
ik heb een ipod een oude generatie en er staan een paar foto's op deze wil ik behouden.
Als ik de ipod aansluit heb ik de optie om te synchroniseren maar dan zou ik alles verliezen. Er moet toch wel een mogeljkheid zijn om de foto's te behouden en er weer muziek op kunnen zetten? vast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via de app Photosync kan je draadloos je foto's/video's naar je pc overzetten en alsook uiteraard van pc naar de iphone/ipod.
Ik heb wel geen ervaring met een ipod, hebben deze allen ook Wi-Fi? Want je hebt Wi-Fi nodig als je die apps wil gebruiken. Song exporter pro is een app waarbij je je muziek van iphone naar pc kan krijgen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem bij overzetten van door iphone gemaakte foto's | robbieI | Muziek, foto & video | 1 | 05-01-12 17:43 |
Windows: mp3 overzetten van iphone of ipod naar pc | steiner | iTunes | 0 | 08-08-11 14:32 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
problemen met overzetten foto's van pc naar Iphone | mwk | iTunes | 4 | 22-06-10 20:14 |
Foto: Foto's overzetten van Windows naar Iphone | !Wout | Muziek, foto & video | 5 | 07-05-08 14:58 |
|
|