WMV-bestanden online afspelen (Mac) discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik zit met een probleempje. Ik heb sinds kort de CloudBox van Lacie geïnstalleerd. Mooi dingetje, alleen zit ik nog met één probleempje. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WMV-bestanden online afspelen (Mac)
Beste mensen, ik zit met een probleempje.
Ik heb sinds kort de CloudBox van Lacie geïnstalleerd. Mooi dingetje, alleen zit ik nog met één probleempje. In de FileBrowser van de CloudBox kun je online de filmpjes bekijken. Dit werkt bij alles, behalve bij WMV-bestanden. Deze opent hij niet, maar hij download ze gelijk. Op een Windows kan ik ze wel gewoon bekijken, dus ik weet wat het probleem is. Flip4Mac heb ik ook geïnstalleerd, maar dit werkt ook niet. Ik zoek dus een soort oplossing waardoor ik WMV-bestanden online op de Mac kan bekijken. Iemand een ideetje ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Aangezien dit een Lacie en OS X probleem is vrees ik dat de moderatoren het niet erg zullen waarderen als we hier blijven over discussiëren
|
|
|||
|
|||
Ik zit toch in het Muziek, foto & video-gedeelte? Dit is een probleem wat gaat om Apple dus ik weet niet wat ik fout doe ..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lezen van wmv bestanden in e-mail | gwiedo | iPhone algemeen | 10 | 10-02-13 12:50 |
Automatisch afspelen wmv bijlage in e-mail op iPad | rgrooten | iPad algemeen | 3 | 01-11-12 01:16 |
bestanden van mijn laptop afspelen | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 08-02-12 22:40 |
Adobe bestanden afspelen | RB Car Electronics | iPhone algemeen | 0 | 15-01-11 23:26 |
Afspelen van o.a. wmv files op iphone | Binkey01 | iPhone algemeen | 7 | 25-06-08 17:02 |
|
|