Lezen van wmv bestanden in e-mail discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik heb zonet een iphone 4 aangeschaft en ben er erg tevreden over, maar.... (misschien ligt het aan mij)... ik kan geen bijlagen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lezen van wmv bestanden in e-mail
Beste forumleden,
Ik heb zonet een iphone 4 aangeschaft en ben er erg tevreden over, maar.... (misschien ligt het aan mij)... ik kan geen bijlagen lezen wanneer ik een mail ontvang. Vandaag ontving ik een mail met als bijlage een filmpje (wmv bestand) wanneer ik dit wil openen krijg ik een zwarte pagina te zien en dat is alles! Wat kan ik hieraan verhelpen? Op mijn laptop is het geen probleem en open ik dit filmpje zonder problemen. Bedankt voor de tips! Ps: geen TE technische antwoorden aub - ik ben maar een beginner! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
WMV = Windows Media Video (of zoiets)
Grote kans dat dit formaat niet ondersteund wordt door een Apple iOS product... |
|
|||
|
|||
Voor filmpje VLC installeren uit App Store
|
|
||||
|
||||
Staat helaas niet meer in de Appstore. http://www.iphoneclub.nl/100982/appl...-de-app-store/
|
|||
|
|||
Is er dan een andere oplossing? Is wel vervelend dat ik geen bijlage kan openen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb het inmiddels gevonden!! Ik heb via apps store de O lite versie gratis gedownload en nu gaat het wel.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 november 2011 om 21:35 ---------- Sorry het noemt OPlayer Lite. |
|
|||
|
|||
verdorie, wat een forum!!!! hier vind je nu eens nuttige oplossingen!!!(wmv filmpjes openen).grtjes
|
|
|||
|
|||
is er ook een oplossing voor een ipad mini om wmv emailfilmpjes te lezen?
een app bijvoorbeeld . rob. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wmv flash
ja dank je wel werkt goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
PDF bestanden lezen op Ipad 2 | Opgeduveld | iPad algemeen | 6 | 04-01-12 14:38 |
Bestanden énkel lezen op iPad | Tycho91 | iPad Apps | 11 | 07-01-11 22:32 |
HTML bestanden lezen | pjottervmr | Desktop-applicaties | 8 | 29-07-10 21:07 |
bestanden overzetten en lezen | borlonk | Archief | 1 | 10-12-09 19:24 |
problemen met het lezen van zowel sms als binnengekomen mail | Harry Geytenbeek | iPhone algemeen | 0 | 25-03-09 01:03 |
|
|