//

HTML bestanden lezen

HTML bestanden lezen discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet goed of ik dit op de juiste plaats plaats maar als het fout is moeten ze het maar aanpassen. Ik heb wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > Desktop-applicaties
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-06-10, 21:47
pjottervmr pjottervmr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard HTML bestanden lezen

Ik weet niet goed of ik dit op de juiste plaats plaats maar als het fout is moeten ze het maar aanpassen.
Ik heb wat documenten die in HTML zijn gemaakt. Nu zou ik die ook als documenten mee willen nemen op de iphone om te raadplegen indien nodig.
Ik heb een PDF documenten ed die ok op de iphone kan zetten en lezen maar hoe moet ik dit doen met HTML?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-06-10, 17:30
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Er is een standaard applicatie op de iPhone die html bestanden kan lezen, namelijk ....Safari

Ik kan mij niet voorstellen dat dat het probleem was.
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
  #3  
Oud 18-06-10, 19:46
pjottervmr pjottervmr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Nee dat is inderdaad niet het probleem er zijn gelukkig meerdere oplossingen om HTML te lezen. Probleem is dat ik HTML bestanden hem met onderliggende documenten die ik dus op de iphone wil plaatsen en dan offline wil lezen. Anders zou ik de documenten gewoon online zetten en met bv safari inlezen.
  #4  
Oud 18-06-10, 20:09
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Er zijn meerdere Apps waarmee je bestanden op je iPhone kunt opslaan. Ik heb bijvoorbeeld Air Sharing. Dan kun je met je Mac via Wi-Fi verbinding maken met je iPhone en daar bestanden op zetten. Het is dan een soort virtuele disk. Op je iPhone kun je dan deze bestanden bekijken. Pdf, html, doc, maakt niet uit.
  #5  
Oud 18-06-10, 20:12
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Mail ze anders aan jezelf. Ze zijn vast ook wel als bijlage te openen.
  #6  
Oud 18-06-10, 20:22
pjottervmr pjottervmr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Dat mailen is wel een optie alleen zijn de bestanden best wel groot (15 mb) Is tot nu toe inderdaad de makkelijkste manier en voor wat kleinere bestanden doe ik dit ook. Gaat inderdaad prima. Grotere bestanden zou ik graag gewoon meteen willen uploaden en bekijken. (gebruik nu Files lite) Nadeel is dat je echt alles per map moet aanmaken en uploaden. Probeer maar eens een gemaakte website te uploaden en lokaal te bekijken.
Je bent een tijdje bezig om dit er allemaal op te krijgen.
  #7  
Oud 18-06-10, 21:15
pjottervmr pjottervmr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb inmiddels een ander programma gevonden wat via Wi-Fi een ftp toegang geeft op de iphone (FileApp) alleen die ondersteund weer geen bestanden die lange namen hebben. Helaas hebben veel cdroms met info juist deze lange namen.
Gaat bij mij om met name wat instructie cdroms lesmateriaal enz enz wat gemaakt is in HTML.
  #8  
Oud 29-07-10, 13:16
johanneslol johanneslol is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 99
Stuur een bericht via MSN naar johanneslol
Standaard

persoonlijk gebruik ik files lite werkt erg goed ! ook redelijk snel op mijn ipod !
  #9  
Oud 29-07-10, 20:07
pjottervmr pjottervmr is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Dat gebruik ik zelf ook al een tijdje alleen is die niet geschikt voor wat ik zoek. Als ik beschrijvingen naar de iphone moet sturen dan moet ik dit dan doen stuk voor stuk. Dus eerst alles in de root, mappen aanmaken en dan per map alles copieren. Als in de mappen ook weer mappen zitten dan ben je een eeuwigheid bezig met copieren en aanmaken. Ik zou dus een map willen selecteren en die met alle onderliggende mappen meteen naar de iphone willen verzenden.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Comic CBS Bestanden lezen naturel00 iPad algemeen 13 16-06-13 09:44
PDF bestanden lezen op Ipad 2 Opgeduveld iPad algemeen 6 04-01-12 13:38
CBR bestanden lezen op ipad2 Murdock24 iPad algemeen 10 28-04-11 11:41
Bestanden énkel lezen op iPad Tycho91 iPad Apps 11 07-01-11 21:32
bestanden overzetten en lezen borlonk Archief 1 10-12-09 18:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.