CBR bestanden lezen op ipad2 discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gisteren een strip gedownload suske&wiske en dat is een CBR bestand, nu is mijn vraag kan de ipad dit lezen ? of moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
CBR bestanden lezen op ipad2
ik heb gisteren een strip gedownload suske&wiske en dat is een CBR bestand,
nu is mijn vraag kan de ipad dit lezen ? of moet ik dat eerst omzetten naar pdf ofzo? wie kan me raad geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Normaal gezien kan je die zo syncen via iTunes.
Ik gebruik Comic Viewer hiervoor. |
|
|||
|
|||
Ik heb icomic viewer geïnstalleerd,maar hoe moet ik er nu mijn bestanden in plaatsen?ik heb gaan zie via iTunes
Ik zie de app staan,maar onderaan waar ook mijn avhd player staat staat de icomic niet. Wie kan me woordje uitleg geven? Laatst gewijzigd door Murdock24; 27-04-11 om 12:30. |
|
|||
|
|||
Cloudreaders kan je ook gebruiken om CBR/CBZ te lezen. Toch op de iPhone. Maar veronderstel dat dit ook wel op de iPad gaat.
Zal het binnenkort wel te weten komen als ik mijn iPad heb |
|
|||
|
|||
Ik heb bookman op iPad gezet en werkt prima met CBZ bestanden.
|
|
|||
|
|||
Op de volgende site kun je een tooltje downloaden die zet CBR/CBZ files om naar EPUB om ze vervolgens te kunnen openen met IBOOKS.
Comic book archive to EPUB converter | Download Comic book archive to EPUB converter software for free at SourceForge.net Getest en werkt zeer goed!! Met behoud van kwaliteit! Have fun! Wienen |
|
|||
|
|||
Handig. Maar als je ettelijke gigs aan CBR/CBZ staan hebt is het wel handiger een reader te gebruiken die dit gewoon kunnen lezen...
|
|
||||
|
||||
Cloudreaders werkt hier prima mee, en is bovendien ook gratis.
Na installatie krijg je in itunes de mogelijkheid de bestanden aan een map toe te voegen waarmee je de CBR bestanden op de IPAd zet. |
|
|||
|
|||
Yep. Deze gebruik ik dus ook... Ook tevreden van maar er zijn naar schijnt nog betere readers. Helaas moet je voor die wel betalen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus voor hem is dit misschien wel een goed alternatief. Er zijn meerdere wegen die leiden naar Rome aan hem te bepalen welke voor hem het meest begaanbaar is. |
|
|||
|
|||
Uiteraard... Maar ik wou het toch maar eens meegeven. Vind je optie super hoor maar het is dus niet praktisch voor iedereen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Comic CBS Bestanden lezen | naturel00 | iPad algemeen | 13 | 16-06-13 10:44 |
PDF bestanden lezen op Ipad 2 | Opgeduveld | iPad algemeen | 6 | 04-01-12 14:38 |
Bestanden énkel lezen op iPad | Tycho91 | iPad Apps | 11 | 07-01-11 22:32 |
HTML bestanden lezen | pjottervmr | Desktop-applicaties | 8 | 29-07-10 21:07 |
bestanden overzetten en lezen | borlonk | Archief | 1 | 10-12-09 19:24 |
|
|