Ipad te weinig geheugen voor muziek discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op dit moment een Ipad2 16gb wifi. Nou zit ik met een klein probleem en ik kom er zelf niet uit ondanks uitgebreid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad te weinig geheugen voor muziek
Ik heb op dit moment een Ipad2 16gb Wi-Fi. Nou zit ik met een klein probleem en ik kom er zelf niet uit ondanks uitgebreid zoeken op internet.
Ik heb op mijn pc een muziekverzameling van circa 15 gb staan. Deze breidt zich steeds meer uit. Nu wil ik graag naar mijn muziek luisteren op de ipad maar daar wil ik het niet opslaan ivm te weinig geheugen. Ook wil ik niet dat de pc aan hoeft te blijven staan om muziek te luisteren. Hoe kan ik dit nu het makkelijkste oplossen? Ik ben een leek op dit gebied en ik hoop dat iemand hier op het forum een oplossing of wat tips heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Apple - iTunes - Match |
|
|||
|
|||
Hallo Timosha,
Dank voor de snelle reactie. Itunes match heb ik al even bekeken maar zie het volgende staan: " Je kunt tot 25.000 nummers in iCloud bewaren (en meer als de nummers in de iTunes Store zijn gekocht), maar alleen de nummers die je afspeelt of downloadt, worden op je apparaat bewaard " Dat betekent dus dat er in mijn geval toch best veel op mijn ipad wordt opgeslagen omdat ik erg veel luister. |
|
|||
|
|||
Filebrowser alle mp3's afspelen
Met de filebrowser (kost ongeveer 4 euro) kun je alle mp3's in een netwerk afspelen op iPad2 , dus ook van je computer.
Doe ik zelf ook zo. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 weinig geheugen? | Iphone5owner | iPhone algemeen | 6 | 07-11-12 15:04 |
weinig geheugen | xXHardCoreXx | iPhone algemeen | 4 | 08-05-12 23:00 |
Te weinig ruimte voor reservekopie iPad | basvanoort | iPad algemeen | 6 | 05-03-12 19:51 |
Autoweek App en te weinig geheugen | Ipadderphone | iPad Apps | 2 | 07-07-11 20:04 |
Zogenaamd te weinig vrij geheugen voor installatie? | Cgold | iPhone algemeen | 2 | 20-08-09 11:01 |
|
|