M4V wijzigen ondertitelingstaal discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een film met Handbrake omgezet naar M4V. Heb dit al vaker gedaan en nooit problemen, ook nu niet. Het probleem is nu dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
M4V wijzigen ondertitelingstaal
Ik heb een film met Handbrake omgezet naar M4V. Heb dit al vaker gedaan en nooit problemen, ook nu niet. Het probleem is nu dat ik ongeduldig ben geweest en een .srt ingeladen heb en deze op engels heb laten staan ipv hem op nederlands te zetten.
Nu heb ik dus een M4V met nederlandse ondertiteling die aangegeven staat als engels... Perfectionist als ik ben wil ik hier toch nederlands hebben staan. Hoe kan ik dit aanpassen zonder helemaal opnieuw te moeten coderen? Al vast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien ten overvloede, maar ik had vanochtend nog even een screenshot gemaakt om e.e.a. misschien iets te verduidelijken.
Hier staat dus engels, maar dat moet nederlands worden... |
|
|||
|
|||
Subler. Zo simpel.
|
|
|||
|
|||
Hmmmm, kan het zijn dat subler niet bestaat voor windows?
Kan het in ieder geval niet vinden. Is er nog een andere manier? Ik probeer al een aantal dagen op google te zoeken, maar ik kan niet heel veel anders bedenken dan "m4v editor", want "subtitle editor" geeft alleen programma's weer om .srt enzo aan te passen... |
|
|||
|
|||
Niemand die weet of het kan en hoe het zou kunnen?
|
Labels |
handbrake, ipad, m4v |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Avi To M4V | ThaMan | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 14-01-13 23:41 |
downloaden vanaf mail m4v, waar staat bestand? | pctraverse | iPad algemeen | 7 | 29-12-12 01:21 |
Windows: Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake | bartq | Desktop-applicaties | 1 | 08-06-12 14:13 |
Video: download m4v file om offline te bekijken | lazydave | Muziek, foto & video | 1 | 25-08-10 17:41 |
.m4v afspelen | timneutel | Archief | 1 | 30-06-08 21:56 |
|
|