ruis op foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal ik heb sinds kort een iphone 4. Maar nu wil ik graag mooie zuivere foto's trekken en mijn iphone trekt meestal foto's van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ruis op foto's
hallo allemaal
ik heb sinds kort een iphone 4. Maar nu wil ik graag mooie zuivere foto's trekken en mijn iphone trekt meestal foto's van bijzonder slechte kwaliteit. Het is net of er op alle foto's ruis op zit. Ik zie echt niets scherp. Heel af en toe trekt hij een scherpe foto. Wat doe ik verkeerd ? Hopelijk kan iemand me helpen grtjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Sorry maar hoe doe ik dat juist?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ok ik ga het nu proberen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 22:55 ---------- ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 22:56 ---------- ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 februari 2013 om 22:57 ---------- zo hopelijk hebben jullie er wat aan de wasmachine is dus redelijk zuiver en de andere echt niet |
|
|||
|
|||
Kan niemand me helpen??
|
|
||||
|
||||
Ik weet het zo ook niet. De eerste foto ziet er wel erg korrelig uit. Allereerst geldt dat de hoeveelheid beschikbaar licht tijdens het maken van de foto's van groot belang is. Je zou eens iemand met een vergelijkbare iPhone kunnen vragen om samen met jouw iPhone dezelfde foto's te maken zodat je wat vergelijkingsmateriaal hebt?
|
|
|||
|
|||
Bedankt heb beslist om een nieuwe iphone te kopen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facetime ruis probleem! | Krinos | iPhone algemeen | 0 | 04-10-11 23:00 |
Ruis in signaal | elita | iPhone algemeen | 3 | 17-08-11 17:42 |
ruis bij telefoneren | PIET VANDENABEELE | iPhone algemeen | 7 | 16-02-11 20:54 |
ruis door geluid | hansinderen | iPhone algemeen | 5 | 16-02-11 14:26 |
Ruis bij bellen | ljdust | iPhone algemeen | 2 | 08-07-10 21:28 |
|
|