Fotoalbum verdwenen op IPad, 4-128 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ben hier voor het eerst Account aangemaakt omdat ik iets vreemds ervaar met mijn Ipad. Een eerder geïmporteerd fotoalbum van de IMac is geheel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotoalbum verdwenen op IPad, 4-128
Hoi, Ben hier voor het eerst
Account aangemaakt omdat ik iets vreemds ervaar met mijn Ipad. Een eerder geïmporteerd fotoalbum van de IMac is geheel van de Ipad verdwenen na de import van een nieuw album. Snap niet hoe dat zit, ben geen NoNo op een pc/mac gebied maar een Ipad werkt toch ff anders naar mijn bescheiden mening! Wie o wie kan hier iets zinnigs over zeggen! Ciao, Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat hangt er van af hoe je dat album geïmporteerd hebt.
Is het een écht album uit iPhoto/Aperture dat je met iTunes geïmporteerd hebt? Of is het een mapje met foto's dat ergens op de Mac staat (en dat jij "album" noemt) dat je met iTunes gesynchroniseerd hebt? |
|
|||
|
|||
Yepp,
Dat laatste, een map gemaakt op de mac en dat via itunes op de ipad binnengehaald. Heb dat maar gedaan want wilde eerst 'gewoon' wat losse foto's importeren maar dat was ook al niet simpel te regelen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het allersimpelste is om echte albums aan te maken in iPhoto en die te synchroniseren. |
|
|||
|
|||
ff kijken of ik het helder heb.
Je schrijft 'als die map geselecteerd is in Itunes'. bedoel je map 1, de map die verdwenen is tijden de de import van map2? Geen idee. ik maak, creëer een map op het buroblad selecteer wat foto's uit div. directories op de mac en copy/paste deze in die net gemaakt map. En vervolgens deze via Itunes naar de Ipad. Daarna was map 1 verdwenen. Moet ik dus bij iedere nieuwe 'upload' van een map alle voorgaande mappen eveneens (opnieuw) toevoegen? En ga ik Iphoto gebruiken dan is er geen probleem? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kent App voor een fotoalbum te maken en dan te laten afdrukken voor op mijn Ipad. | Floezeke | iPad Apps | 5 | 13-10-12 11:52 |
iPad cursor verdwenen | iPlatzak | iPad algemeen | 1 | 16-04-12 23:24 |
Gelekt: Nieuwe iPod Touch met 128 GB? | 020 | Chat en geruchten | 11 | 30-04-11 12:13 |
Wat heb je aan 128 kbps download snelheid? | djdreknek | iPhone algemeen | 1 | 03-03-10 16:03 |
|
|