Wie kent App voor een fotoalbum te maken en dan te laten afdrukken voor op mijn Ipad. discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou heel graag mijn fotoalbums maken via mijn Ipad...... Welke app moet ik dan zoeken? Het moet dan natuurlijk doorgestuurd worden om af te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kent App voor een fotoalbum te maken en dan te laten afdrukken voor op mijn Ipad.
Ik zou heel graag mijn fotoalbums maken via mijn Ipad...... Welke app moet ik dan zoeken?
Het moet dan natuurlijk doorgestuurd worden om af te drukken. Heel erg bedankt om dit te willen lezen en eventueel eenntip te geven. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een app ken ik niet maar denk dat een albelli en zulk soort webwinkels een beter/mooier resultaat leveren, en helaas geloven veel webshops nog niet in mobiel shoppen, maar nog in flash.
|
|
|||
|
|||
Dus je bedoeld met een Albeli dan op de Imac maken?
|
|
|||
|
|||
Webprint heeft een app voor op de iphone. Die zou je ook op de iPad kunnen draaien.
|
|
||||
|
||||
Dat is toch ook mogelijk met iPhoto?
|
|
|||
|
|||
Is dat dan ook een album dat je maakt die je dan gewoon moet online doorsturen om af te drukken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App laten maken voor Wijkfeest? | Graf Zum Kotzen | Ontwikkelen voor iOS | 13 | 23-10-11 16:20 |
prijs voor het laten ontwikkelen van een App door een student | siardvdbosch | Ontwikkelen voor iOS | 9 | 05-05-11 22:18 |
wie kan een app maken voor mij? | marly | Archief | 2 | 26-01-09 13:12 |
|
|