Camera doet niks meer! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, ik heb laatst alle foto's handmatig verwijderd omdat ik een beetje te vol stond maar als ik nu op me camera of fotoalbum icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Camera doet niks meer!
Hey,
ik heb laatst alle foto's handmatig verwijderd omdat ik een beetje te vol stond maar als ik nu op me camera of fotoalbum icoontje tap krijg ik heel even het beginbeeld er van maar daarna springt ie meteen terug naar t homescreen. Ik heb al opnieuw 1.1.4 firmware dr op gezet maar dat hielp maar voor heel even, nu doet hij het gewoon weer. What to do?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
en heb je je iphone terug als nieuwe laten herkennen in itunes na restore?
kan zijn dat je je slechte app terug erop hebt gezet met je backup |
|
||||
|
||||
het enige wat ik heb gebackupped zijn me contacten, ik heb wel weer andere apps gedownload nadat ik hem heb getest.
maar ik zou niet weten aan welke het zou kunnen liggen |
|
||||
|
||||
toch misschien die app eens verwijderen.
werkte hij niet meer nadat je ze hebt geinstalleerd? probeer anders in je instellingen eens alles terug te resetten; setting>general setting>en dan onderaan kan je je settings opnieuw instellen |
|
||||
|
||||
dat helpt niet, maar ik zet gewoon de firmware dr denk ik weer opnieuw op:S en dan maar kijken na welke app de cam niks doet(als het daar aan ligt dan).
|
|
||||
|
||||
Met welk programma zet je 1.1.4 erop?
met ziphone zijn meerdere problemen. Beste is iliberty+ gebruiken |
|
||||
|
||||
ik zit nu ook op een iMac dus tell wat jij zou doen
|
|
||||
|
||||
Pwnage beste voor mac
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone doet niks meer | rubenvdw | iPhone algemeen | 3 | 06-11-09 20:13 |
iPhone: iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Jailbreak | 13 | 22-08-09 14:43 |
doet niks meer | bubbeltjesplastic | Archief | 2 | 18-08-09 23:51 |
iphone 3GS werk niet meer en doet niks meer | andres666 | Archief | 2 | 16-08-09 15:24 |
2G doet (bijna) niks meer.. | valiechemicalie | iPhone algemeen | 7 | 14-08-09 12:00 |
|
|