Fotostream nergens te zien. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Fotostream op iPhone staat aan Fotostream op MBP staat aan Zitten allebei op Wi-Fi netwerk Als ik een foto neem met mijn iPhone 5, dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotostream nergens te zien.
Fotostream op iPhone staat aan
Fotostream op MBP staat aan Zitten allebei op Wi-Fi netwerk Als ik een foto neem met mijn iPhone 5, dan is de foto enkel te zien in de map 'Filmrol', maar nergens anders, noch onder de tab 'Fotostream' noch op de iPhone. Wat gaat er fout ? Laatst gewijzigd door D.S.; 19-08-13 om 16:25. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ja, werk met dezelfde ID
|
|
|||
|
|||
Dan zou het moeten werken telkens als je een nieuwe foto maakt. Oude foto's worden niet overgezet naar Fotostream.
|
|
|||
|
|||
Nog eens geprobeerd en nu lukt het.
Maar zeer zeer traag, duurt een hele tijd tot ik de foto's te zien krijg. |
|
|||
|
|||
Ja dat kan soms even duren. Hangt een beetje af van de internet snelheid. De plaatjes moeten eerst naar de Apple servers en dan weer terug naar de MBP.
|
|
|||
|
|||
Deze morgen ging het helemaal niet.
Nu heel traag. We zullen zien als er betering in komt, hopelijk wel |
|
|||
|
|||
Ik zie net dat er gisteren (onze tijd) een probleempje was met oa. Fotostream:
Apple - Support - System Status |
|
|||
|
|||
Sinds enige tijd worden slechts enkele of geen foto's van mijn iPhone overgezet via fotostream naar mijn Ipad. Daarvoor kwamen de foto's automatisch en snel van mijn IPhone naar mijn Ipad. Weet iemand hoe dit plots komt ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nergens iPhone 5 verkrijgbaar? | Matthias1994 | iPhone algemeen | 13 | 03-02-13 13:45 |
iPhone 4S reageert nergens op | henrietteheijne | iPhone algemeen | 7 | 14-08-12 11:34 |
iphone 4reageert nergens op!!!! | SDeut | iPhone algemeen | 4 | 14-08-12 11:23 |
Nergens Wi Fi behalve thuis? | Thommes | Wi-Fi | 0 | 14-10-11 19:21 |
gedownloade app nergens? | redlabel | iPhone Apps | 2 | 25-07-11 01:54 |
|
|