iphone 4reageert nergens op!!!! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen.... Mijn iphone 4 werkt niet meer. opeens uitgegaan tijdens het spelen van een nummer en reageert nergens op. niet op home-aan/uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 4reageert nergens op!!!!
Wie kan mij helpen....
Mijn iphone 4 werkt niet meer. opeens uitgegaan tijdens het spelen van een nummer en reageert nergens op. niet op home-aan/uit knop gelijk indrukken niet op laden niet op itunes niet op home-aan/uit knop gelijk indrukken, daarna na 10 sec aan/uit knop los en home ingedrukt houden. mijn ios weet ik niet. Kan iemand mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een harde reset. Homeknop en powerknop tegelijk indrukken en vasthouden totdat het Apple logo verschijnt.
|
|||
|
|||
gedaan. komt niks tevoorschijn
|
|
|||
|
|||
Druk eens op de home knop en sluit het aan op de Mac, als het goed is start iTunes op, probeer het te herstellen.
Ik zou het zeker aan de Mac laten hangen. |
|
||||
|
||||
Leg hem eerst maar eens een (lange) tijd aan de lader. En probeer het dan nog eens.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S reageert nergens op | henrietteheijne | iPhone algemeen | 7 | 14-08-12 11:34 |
iPhone: Iphone reageerd nergens meer op | DownerX | Jailbreak | 2 | 16-03-12 17:14 |
iphone 4 reageert nergens meer op?? | anitanib | iPhone algemeen | 0 | 08-02-11 16:44 |
iPhone oververhit en reageert nergens op | cubesten | iPhone algemeen | 1 | 13-08-10 18:09 |
iPhone reageert nergens meer op? | PaulDurden | Archief | 4 | 13-02-10 20:52 |
|
|