//

Iphone reageerd nergens meer op

Iphone reageerd nergens meer op discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iphone 4 met 5.0.1 en JB Werkte prima, had nog 50% batterij capaciteit over. Ik wilde mijn mob pakken en ineens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-03-12, 21:51
DownerX DownerX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard Iphone reageerd nergens meer op

Hallo,

Ik heb een iphone 4 met 5.0.1 en JB
Werkte prima, had nog 50% batterij capaciteit over. Ik wilde mijn mob pakken en ineens zwart scherm? reageerd nergens meer op hij lijkt wel dood Heb hem nu aan een normale lader gehangen, maar ook daar reageerd hij niet op!

Ook home+power button ingedrukt gehouden voor 10+ seconden, helpt ook niet.

Dus ik luid nu ff een noodkreet!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-03-12, 14:30
Twman's schermafbeelding
Twman Twman is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Locatie: België
Berichten: 35
Standaard

Kan je hem "zien" als je hem gewoon aan iTunes hangt?
Probeer eens in DFU te gaan met de iPhone gekoppeld aan uw pc.
Wordt hij dan herkend zijnde als iphone in herstelmodus?
__________________
;Mvg Twman
  #3  
Oud 16-03-12, 17:14
DownerX DownerX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 9
Standaard

Allereerst wil ik alvast even vertellen dat het ding weer werkt..... alsof er niets aan de hand is geweest.....

Om jouw vraag te beantwoorden, op alle vragen geef ik het antwoord nee. De iphone was zo dood als een pier!!!! Zelfs een baksteen vertoonde meer leven. Zoals ik al eerder vertelde, ik speelde ermee, legde hem naast me neer, wilde weer wat opzoeken en het scherm bleef gewoon zwart alsof deze uitstond! Aan de normale netwerk adapter deed ie niets, en met niets bedoel ik echt niks!!! Geen bliep, geen tril, geen flits, geheel niets! Aan de PC gehangen gaf hetzelfde geweldige resultaat. iTunes, iREB, iFaith, diverse snowbreeze en redsnow utils geprobeerd om een DFU mode of restore mode te forceren, helemaal niets!!! Ik durft te wedden dat ik uit een gefossileerde dinobot meer leven kon aantonen dan op dat moment uit mijn iPhone! Op dat moment raakte mijn kennis op en ben ik gaan rondsnuffelen op google en de vraag hier te stellen. Ondertussen was er zeker een half uur voorbij gegaan terwijl mijn mob gewoon aan de net-adapter was aangesloten, hopende dat gewoon echt de batterij leeg was/is. Ik heb nog een kwartier gewacht om het daarna nog eens te proberen, wederom niets.

En nu komt het..... ik wist op dit moment niets meer, misschien stekkertje van de accupack los (lijkt mij godsonmogelijk, maar je weet maar nooit). Kon dat niet nagaan doordat ik niet de juiste schroevendraaiset had. Dus ik besloot maar om de iphone met rust te laten, maar wel aan de lader..... Ik ben tegen 2300 naar me nest gegaan en tegen 2 uur snachts, TRIL EN BLIEP!!! Een whatsapp bericht?! Mobiel was opgestart en hoefde niet eens mijn simcode in te kloppen (iets wat ik al in eerder topic heb aangegeven, spontane reboot) en de batterij percentage stond op 94%. Ik vermoed dat dit weer gebeurde en daarna is het gissen wat er gebeurde....... omgevallen bitje? de buurman die besloot te grasmaaien? geen ID!!! Hij doet het weer, dat is het voornaamste voor mij. Ik denk er wel aan om een restore te doen. Of een custom ios 5.0.1 met snowbreeze Of nog even te wachten en de update naar 5.1 te installeren. Als ik zo de berichten hoor zal het niet lang duren voordat er een untethered JB voor 5.1 is!!

In ieder geval, bedankt voor het mee denken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert nergens meer op sample1968 iPhone algemeen 0 18-05-11 21:51
iPhone logt nergens meer op in thirs. iPhone algemeen 0 02-08-10 12:04
Sluimer knop reageerd niet meer. jantje123 iPhone algemeen 4 28-05-10 12:05
iPhone reageert nergens meer op? PaulDurden Archief 4 13-02-10 20:52
Iphone reageerd niet meer op USB Kabel m190677s iPhone algemeen 26 07-02-09 14:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:55.