Sluimer knop reageerd niet meer. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn iphone reageerd niet meer op de sluimerknop. Soms wil die het nog wel doen als je behoorlijk hard drukt, maar dit is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sluimer knop reageerd niet meer.
Hallo allemaal,
Mijn iphone reageerd niet meer op de sluimerknop. Soms wil die het nog wel doen als je behoorlijk hard drukt, maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zijn er meer mensen met dit probleem? En toevallig iemand met een oplossing? Groetjes Jantje123 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
een nieuwe knop is natuurlijk een oplossing, kost ook niet veel als je het laat doen.
Toevallig onlangs het scherm laten vervangen? wil nog wel eens wat minder goed gebeuren en dat de homebutton dan niet helemaal lekker in het nieuwe scherm komt te 'liggen'. |
|
|||
|
|||
Nee heb niet me scherm laten vervangen hij is nog origineel.
Waar kan ik de sluimer knop laten vervangen en wat zijn de kosten? |
|
||||
|
||||
Je hebt toch nog garantie?
|
|
|||
|
|||
Nee niet bij apple denk ik, heb hem namelijk simlock vrij in nederland gekocht bij een normale winkel. Heb wel een bon maar het was geen apple store.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad reageerd niet om simkaart | Binnu | iPad algemeen | 5 | 21-12-10 18:47 |
lock knop werkt niet meer | Kaasschaaf | iPhone algemeen | 5 | 28-08-10 12:43 |
Slidebar reageerd niet bij inkomende gesprekken | Binkey01 | iPhone algemeen | 14 | 22-04-09 20:57 |
Iphone reageerd niet meer op USB Kabel | m190677s | iPhone algemeen | 26 | 07-02-09 14:32 |
iPhone reageerd soms niet op beide knoppen. | firestarter | Archief | 0 | 16-04-08 09:07 |
|
|