Iphone reageerd niet meer op USB Kabel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Iedereen, Heb al een hele tijd een Iphone 2G, en deze al meerdere malen geupgrade naar andere firmwares. Ik ben gisteren terug gekomen van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone reageerd niet meer op USB Kabel
Hallo Iedereen,
Heb al een hele tijd een Iphone 2G, en deze al meerdere malen geupgrade naar andere firmwares. Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie, en heb tijdens mijn vakantie de Iphone gewoon kunnen gebruiken, en natuurlijk gewoon via het stopcontact opgeladen..Nu wilde ik mijn Iphone aansluiten op de USB poort van mijn PC (Windows Vista) om de gemaakte vakantie foto's over te zetten, maar er is totaal geen reactie te zien op mijn iphone, en mijn PC en dus ook Itunes vindt 'm niet. Heb 't inmiddels op meerdere Pc's geprobeerd en allemaal zonder succes. Heb sinds gisteren ook een MacBook gekocht, omdat ik die in combinatie met de Iphone dus wilde gebruiken, maar 't MacBook ondekt geen Iphone.. Heeft iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een nieuw USB kabel kopen, die is waarschijnlijk stuk, je kan ook nog proberen om van iemand die je kent een USB kabel to proberen en als die wel werkt dan is jouwe gewoon stuk, als dat kabel ook niet werkt betekent het dus dat je een hardware probleem hebt en dat je hem maar beter terug kan stuuren.
|
|
||||
|
||||
Soms helpt een andere USB poort, maar dat zal je al wel geprobeerd hebben. Anders rest niets anders dan een restore, evt via DFU, en dan gaat ie zeker weer ontdekt worden. Heb je je iTunes ook steeds geupgrade trouwens?
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb ook wel eens gehad dat er stof zat in het contactpunt* of hoe je dat ook heet. Kun je er met een nietje uithalen.
*Dat poortje op je Iphone waar je de kabel in stopt. sorry voor mijn niet technische taalgebruik |
|
|||
|
|||
Kabel etc.
Hallo,
Dank voor al jullie reacties, en hier de volgende antwoorden: 1) Ik heb meerdere kabels, geprobeerd dus dat is 't niet. 2) Stof en vuil zal ik na kijken 3) DFU mode? Ben ik dan niet alles kwijt? Ja heb al een andere poort geprobeerd..maar dat werkte ook niet.. Ja Itunes is nu de allerlaatste versie, maar ook op de oude versie reageerd hij niet.. Iemand nog meer tips? |
|
|||
|
|||
waarschijnlijk is dit een gevalletje stof
even goed blazen doet wonderen |
|
|||
|
|||
Nope, schoongemaakt..maar nog steeds geen USB Connectie..iemand nog een ander idee?
|
|
|||
|
|||
Oerwoudoplossing: Zet hem is aan en uit?
Of zet hem uit en doe dan de usb port er in. Laad hij wel gewoon op via het stopcontact? |
|
|||
|
|||
Ja, Hij laad wel gewoon op via 't stopcontact.
Heb verschillende laders (1 orignele, 2 imitatie) en alle drie laden 'm op. Ga 'm nu uitzetten en dan met de USB kabel er in weer opstarten.. |
|
|||
|
|||
Ik heb 'm uitgezet, en nu met de usb kabel er in, in de usb poort van m'n Macbook gestopt, kreeg toen direct een appeltje te zien, zonder dat ik 'm had aangezet..dat betekend toch dat de Macbook er iets mee doet?, Toch?
|
|
|||
|
|||
Hij levert stroom, meer blijkbaar niet..
Je kunt de home button inhouden en dan de usb kabel erin doen. Maar dan zal je ook moeten restoren, niet echt handig dus. |
|
|||
|
|||
Okay, dus kan ik nog op een andere manier mijn adres boek overzetten?
Foto's ben ik nu aan 't emailen, zijn er 100+, dus ben nog wel even bezig.. |
|
|||
|
|||
En hoe kan ik via mijn MacBook, een nieuwe gekraakte software update installeren?
|
|
|||
|
|||
Vraag1: Kan volgens mij via Wi-Fi (MobileMe)
Vraag2: Zie: https://forum.iculture.nl/f14/i...w-2-2-1-a.html |
|
|||
|
|||
okay, gaan we doen..dank je wel.
|
|
|||
|
|||
Ik kom wel in de Restore mode, maar Itunes ziet dan nog steeds de Iphone niet.
Qua DFU mode = het zelfde.. |
|
|||
|
|||
Heb 't op meerdere PC's geprobeerd, de Iphone komt niet meer in de DFU mode, lukt ook niet in de Restore mode..
|
|
|||
|
|||
kan je wel SSHen in je iphone? zie wiki
|
|
|||
|
|||
Ik krijg 'm niet geinstalleerd..
|
|
|||
|
|||
Al eens een harde reset geprobeerd? Sleep en home button ingedrukt houden net zo lang de iPhone uitvalt en evt. opnieuw opstart. Je instellingen blijven behouden, maar hij sluit alle applicaties geforceerd af. Dit doet bij mij wel eens wonderen
|
Labels |
usb, usb kabel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kabel (USB) | iKnidreeg | Koopinformatie Nederland | 39 | 28-01-12 18:17 |
Met iphone via usb kabel op internet | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-11-10 23:33 |
Sluimer knop reageerd niet meer. | jantje123 | iPhone algemeen | 4 | 28-05-10 12:05 |
Lader / USB kabel mini iPhone | Bert34 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-03-10 21:55 |
Iphone Dock lange usb kabel | Pdeb1993 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 07-02-09 23:08 |
|
|