Iphone reageerd niet meer op USB Kabel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geprobeerd, ook zonder enige oplossing. Heb daarna de Iphone gereset via instelling en "wis alle instellingen etc." Helaas ook zonder oplossing, want de Iphone start ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geprobeerd, ook zonder enige oplossing.
Heb daarna de Iphone gereset via instelling en "wis alle instellingen etc." Helaas ook zonder oplossing, want de Iphone start nu alleen maar op met 't appeltje op 't scherm, ook de reset functie dus die met het Itunes logo en de kabel, werken niet meer, de harde reset werkt ook niet..dus weet iemand waar ik mijn iphone kan laten repareren omgeving Leiden/Zoetermeer? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik zou bijna denken dat je comboard / logicboard naar z'n grootje is. Is bij een collega van me ook gebeurd, alleen laadde hij ook niet meer op.
Als je alles geprobeerd hebt is er idd maar 1 oplossing, lijkt wel...opsturen ter reparatie als je het er voor hebt. |
|
|||
|
|||
Opsturen
Misschien een beetje domme vraag, maar ik heb Ifactors in Zoetermeer gebeld, en die vertelde me dat Apple Nederland geen garantie geeft op de Iphone 2G. En om 'm nu op te sturen naar de winkel in Hong Kong, lijkt me geen goed idee..dus naar heb je een adres voor me waar ik 't kan proberen?
Groetjes, |
|
|||
|
|||
Fixsupport wordt door velen als prettig ervaren GSM-PDA repareren: Fixsupport is het juiste adres voor de zakelijke markt
Hier iemand met ervaring: https://forum.iculture.nl/f47/a...eparaties.html |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Het is ook trouwens zo dat je met 10.5.6. niet zomaar in DFU-mode kan komen, daar zijn wat truken voor nodig. Restore-mode moet gewoon kunnen.
Als ik de iPhone in restore-mode wil hebben is het gewoon uitzetten, afkoppelen, dan homeknop indrukken, inpluggen en dan komt-ie vrijwel direct op...knop lang genoeg ingedrukt houden totdat je de "connector" in beeld krijgt. Maar dat zal je ongetwijfeld ook zo doen ;-) Raar verhaal, stuur eens een mailtje naar die reparateur, kijken wat zij zeggen. |
Labels |
usb, usb kabel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kabel (USB) | iKnidreeg | Koopinformatie Nederland | 39 | 28-01-12 18:17 |
Met iphone via usb kabel op internet | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-11-10 23:33 |
Sluimer knop reageerd niet meer. | jantje123 | iPhone algemeen | 4 | 28-05-10 12:05 |
Lader / USB kabel mini iPhone | Bert34 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-03-10 21:55 |
Iphone Dock lange usb kabel | Pdeb1993 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 07-02-09 23:08 |
|
|