videora discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hey!. Ik heb nu een film van dvd gehalld met isobuster, hij staat nu op me pc en dan ga ik naar videora lukt ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
videora
hey!.
Ik heb nu een film van dvd gehalld met isobuster, hij staat nu op me pc en dan ga ik naar videora lukt ook allemaal maar als ik dan naar de map videots ga, staan er meerdere bestandjes? ik kan zie niet gelijk converten:S en dat moet wa kunnen tog?? Gr Daan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja dat is een complete rip van een DVD. Dat programma kan alleen bestanden zoals .AVI enzo converteren. Wat jij nodig hebt is DVDFab
Ideaal voor windows
|
|||
|
|||
ok ik heb hem met dvdvab omgezet naar ipod formaat, nu zijn het 6 .mp4 bestandjes, maar als ik naar itines ga vind ie ze niet en slepen lukt ook niet?
Gr Daan |
|
||||
|
||||
Als je een DVD omzet naar mp4 in DVDfab, moet je gewoon 1 film bestand krijgen.
Anders doe je iets verkeerd, of je hebt een verkeerde film gedownload |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr |
|
||||
|
||||
Erg vreemd. Ik heb ( toen ik nog windows had ) altijd DVDFab gebruikt. Werkte perfect. Kreeg al me films als MP4. Je doet toch iets verkeerd al kan ik niet zo zeggen wat je fout doet, omdat ik het niet meer heb/gebruik.
|
|
|||
|
|||
ok ik ga het ng maar is doen dan, heb je miss nog andere programmas die ik nodig kan hebben??
Gr |
|
||||
|
||||
Nee, DVDfab moet voldoende zijn
|
|
|||
|
|||
ok en ik zie het al, er stonden 6 bestanden maar 1tje was de film denk is want die wass het grootst, de rest was allemaal 2mb! nu opniew aant doen. maar zit de onderetiteling er al standaart bij of is dat een apart .mp4 bestand?
|
|
||||
|
||||
Ondertiteling kun je volgens mij mee selecteren in DVDFab
|
|
|||
|
|||
ok hij is nu klaar en hij staat in de itunes bibliotheek, maar als ik hem naar de iphone sleep zegt ie: de iphone is niet gesingroniseerd omdat dit formaat niet op de iphone kan worden afgespeeld????? het is tg ecgt .mp4
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
videora converter | pascalbrouwers | iPad algemeen | 4 | 03-09-10 14:14 |
|
|