film valt uit na +/- 15 min discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb met dvdfab5 een film op mijn iphone gezet. Alles leek goed te gaan, maar naar een 15-tal minuten valt de iphone uit. (of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
film valt uit na +/- 15 min
ik heb met dvdfab5 een film op mijn iphone gezet.
Alles leek goed te gaan, maar naar een 15-tal minuten valt de iphone uit. (of hangt zich op) en vervolgens zie het een tijdje lang het apple teken. Na en minuut staat de telefoon weer in zijn beginstand. Alleen moet je dan wel de telefoon functie aanzetten, door je wachtwoord in te geven. Speel ik de film vervolgens weeraf, begint hij weer waar ik de vorige keer begonnen ben. En na enige tijd valt hij weer uit. Wat zou dit kunnen zijn. Ligt dit aan de software die ik gebuik, of is dit een probleem met de iphone. Ik heb tot nu toe nog geen problemen gehad met de iphone. Heb ziphone gebruikt om te unlocken. En daar is ook al een heleboel over geschreven. Heb hem nu een mand in gebruik.... Zou het ook hier aan kunnen liggen. wie kan mij helpen. Pascal |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb een Iphone met Ziphone, en films met DvDFab en geen problemen,dus dat zou moeten lukken
P.s. ''telefoonfunctie'' inschakelen is gewoon bij elke telefoon je pincode invoeren bij 't opstarten, je legt het zo leuk uit |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone valt uit | jk89 | iPhone algemeen | 0 | 14-11-09 19:39 |
Iphone 3g valt uit. | Vanz | iPhone algemeen | 1 | 06-09-09 23:58 |
help valt uit! | Bonifacio_lO2 | Archief | 3 | 05-04-09 11:54 |
iphone valt uit | mausie565 | iPhone algemeen | 1 | 25-03-09 20:40 |
Iphone valt uit | cles | iPhone algemeen | 3 | 11-09-08 00:28 |
|
|