Iphone Radio discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er al een programma waarmee je net als de Ituner, je afgespeelde muziek, kan afspelen op de radio op een ongebruikte frequentie? Had voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone Radio
Bestaat er al een programma waarmee je net als de Ituner, je afgespeelde muziek, kan afspelen op de radio op een ongebruikte frequentie?
Had voor mijn Nano wel zo'n apparaatje maar vroeg me af of het al in de Iphone zit en of er dan al een programma'tje voor is. Ik hoor het wel. Laters |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
er zijn wel apparaten voor, programma's ben ik nog niet tegen gekomen
|
|
||||
|
||||
Bedoel je een iTrip?
|
|
|||
|
|||
ik heb geen idee, als Itrip zo'n programma is dan wel ja. Zal even kijken wat Itrip is en terug komen op deze post
|
|
|||
|
|||
Mijn oude iTrip van mijn ipod mini werkt met de iPhone. Ik krijg wel een waarschuwing dat het geen accessoire is voor de iPhone, maar het werkt gewoon.
|
|
||||
|
||||
Mijn iTrip met cassete bandje en mijn digitale werken beide perfect. Die van de mini??? daar is toch zo'n extra contactje aan?
|
|
||||
|
||||
Deze zaken zijn toch verboden in nederland? Teminste het is niet toegestaan om een bepaalde frequentie uit te zenden? (ookal wordt hij niet gebruikt).
|
|
||||
|
||||
Is reeds legaal dacht ik , aldoch in België
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PS. Als iemand geinteresseerd is, ik verkoop de itrip. want ik heb nu een ipod/iphone aansluiting aan mijn autoradio. Het is deze versie: http://www.griffintechnology.com/products/itripdock Laatst gewijzigd door kdhoe; 17-06-08 om 13:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Radio Recorder???? + Hulp met Webtechies Radio Recorder. | WT44 | iPhone Apps | 0 | 24-08-10 01:15 |
|
|