iPhone videos afspelen werkt niet op laptop discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb hele leuke videos gemaakt met de telefoon van een vriendin (iphone 4) alleen de videos kon ik niet openen bij een vriendin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone videos afspelen werkt niet op laptop
Hallo,
Ik heb hele leuke videos gemaakt met de telefoon van een vriendin (iphone 4) alleen de videos kon ik niet openen bij een vriendin op haar macbook. Ik heb dus alle foto's en videos op een usb gezet en op mijn laptop gezet (windows 7 ) maar het zelfde probleem. het werkt niet met : itunes en windows media player en quicktime player en vlc media player en realplayer de videos kan ik wel openen, druk je op play dan gaat die hem snel afspelen (heel snel klaar) met zwart beeld en geen geluid . Wie kan me helpen het zijn kostbare videos die ik eigenlijk op me laptop wil afspelen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die video's spelen wel af met beeld en al op je/de iPhone?
Mocht dat daar ook niet gaan met beeld enzo dan scheelt er wat met de iPhone. En bij die video's wa staat daar; MOV formaat? |
|
|||
|
|||
|
Labels |
afspelen, iphone 4, videos, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ineens werkt fotostream op laptop niet meer! | lovephone | iCloud | 15 | 24-10-14 09:23 |
iPhone 4s werkt niet als hotspot voor laptop | digo | iPhone algemeen | 3 | 13-12-12 23:40 |
bestanden van mijn laptop afspelen | RayS | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 08-02-12 22:40 |
Podcast downloaden /afspelen werkt niet | ballegooier | iPhone algemeen | 2 | 17-09-11 17:46 |
Windows: Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere | blue flake | iTunes | 4 | 16-08-10 09:20 |
|
|