//

Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere

Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste allemaal, De Iphone 4 van mijn vriendin wordt niet herkend op haar laptop. Als de Iphone wordt aangesloten op de USB wordt de normale ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-08-10, 16:23
blue flake blue flake is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere

Beste allemaal,

De Iphone 4 van mijn vriendin wordt niet herkend op haar laptop. Als de Iphone wordt aangesloten op de USB wordt de normale Vista verkenner geopend (bestanden bekijken, enz) en binnen Itunes krijgen we op geen enkele manier de Iphone herkend.

Het vreemde is dat op mijn laptop wel direct Itunes wordt geopend en de Iphone wordt direct herkend. Beide laptops draaien op de nieuwste itunes (zelfde tijd ongeveer geinstalleerd gisteren) en op Vista. Ik heb al gekeken naar eventuele verschillen in Admin settings van Vista o.i.d. maar verder weet ik het ook niet. Fout ligt niet aan de Iphone of Itunes mijn inziens, maar ergens in de settings van de laptop.

Heeft iemand enig idee wat het probleem veroorzaakt en hoe dit op te lossen?


Alvast bedankt!

Grt Sarco
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-08-10, 16:47
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Dat is erg vervelend! Ik kan je alleen maar adviseren een andere USB poort te proberen, als je dat nog niet geprobeerd hebt.

Heb ooit zoiets met een module gehad, iedereen kon met dat ding werken, bij mij werkte het niet. Andere USB poort geprobeerd (zat normaal de muis in) en toen deed ie het.
Hoop werkelijk niet dat je zover moet zoeken...
  #3  
Oud 15-08-10, 18:32
blue flake blue flake is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Tnx voor de tip, maar dit hadden we helaas ook al geprobeerd. Evenals Itunes en Quicktime verwijderen en opnieuw installeren. Tevens een nieuw account aangemaakt op die laptop, maar ook dat helpt niet.
  #4  
Oud 16-08-10, 07:07
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Heb je al eens gestoeid met de beveiligingsopties? Zet bijv. de firewall tijdelijk uit en/of de virusscanner.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #5  
Oud 16-08-10, 08:20
blue flake blue flake is offline
 
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 13
Standaard

Virusscanner heb ik nog niet geprobeerd, Firewall wel dat maakt helaas geen verschil of deze aan/uit staat. Op mijn laptop staat deze wel gewoon aan.

Ik zit er aan te denken om de laptop leeg te trekken en Vista opnieuw te installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone - geen Wi-Fi ontvangst op ene, wel op andere mriesenb Wi-Fi 7 26-12-11 17:04
Werkt niet op mijn iP4, wel op een andere... thewong iPhone algemeen 8 20-08-10 11:39
Echange Mail op de Iphone, ene account wel andere niet aengel iPhone algemeen 2 12-08-10 14:27
Windows: itunes herkend de ene iphone wel en de ander niet watses iTunes 1 03-06-10 13:09
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:56.