itunes herkend de ene iphone wel en de ander niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een 1 generatie Iphone uit Amerika jailbraik enz eerst werkte itunes goed maar nu ik een 2e iphone 3g zonder jailbraik enz ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes herkend de ene iphone wel en de ander niet
Hallo,
Ik heb een 1 generatie Iphone uit Amerika jailbraik enz eerst werkte itunes goed maar nu ik een 2e iphone 3g zonder jailbraik enz herkend itunes mijn 1e gen iphone niet meer itunes word ook niet automatisch opgestart. De 3g iphone herkend itunes wel !!! Hoe krijg ik mijn 1e weer aan de praat op itunes ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je dit al kunnen oplossen ? zit ook met dit probleem durf hem ook niet meer uit te zetten, bang dat hij niet meer aangaat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) | griffinmanno | iTunes | 5 | 24-12-12 19:52 |
Windows: Iphone werkt wel op ene laptop en niet de andere | blue flake | iTunes | 4 | 16-08-10 09:20 |
Echange Mail op de Iphone, ene account wel andere niet | aengel | iPhone algemeen | 2 | 12-08-10 15:27 |
Foto's wel herkend in itunes, maar niet op Iphone | Wouterneo | iTunes | 2 | 04-08-10 14:09 |
iPhone wel herkend in iTunes, reageert verder nergens op | esoh | iTunes | 0 | 28-06-09 00:38 |
|
|