autorisatie pc werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds enige weken kan ik mijn iPhone niet meer met mijn thuis pc synchroniseren. Tijdens het overzetten van de aankopen krijg ik een pop-up ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
autorisatie pc werkt niet
Hallo,
Sinds enige weken kan ik mijn iPhone niet meer met mijn thuis pc synchroniseren. Tijdens het overzetten van de aankopen krijg ik een pop-up dat ik mijn pc moet autoriseren, terwijl dit al gedaan is. Als ik mijn pc toch nogmaals autoriseer krijg ik een melding in de trant van "deze pc is een van de 2 pc's die geautoriseerd is" oid. Als ik dan op OK druk krijg ik echter wederom een pop-up dat ik mijn pc moet autoriseren. Etc, etc. Ik heb niets aan mn iPhone gedaan qua software oid en had dit probleem van de ene op de andere dag. Op mijn laptop doet ie t wel goed, maar daarop staat veel minder muziek. Iemand die dit probleem herkend? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is inderdaad vaker voorbij gekomen: klik. Mocht dit niet de oplossing bieden, start dan iTunes op met administrator-rechten. Zoeken naar: itunes machtiging geeft nog een heleboel treffers, wellicht staat die voor jou er tussen.
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchronisatie en autorisatie | evanliere | iTunes | 3 | 09-11-10 20:28 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Autorisatie I-tunes account intrekken van een andere computers... | jimmes | iPhone algemeen | 3 | 04-02-10 09:54 |
Windows: Autorisatie van apparaat in trekken | smittie-4 | iTunes | 2 | 31-08-09 15:16 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|