Fotorol ineens leeg discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week zaterdag gebeurde het voor het eerst en vanmiddag kreeg ik hier weer mee te maken: mijn fotorol was vanuit het niets ineens leeg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fotorol ineens leeg
Vorige week zaterdag gebeurde het voor het eerst en vanmiddag kreeg ik hier weer mee te maken: mijn fotorol was vanuit het niets ineens leeg. Vervolgens verscheen er onder in beeld 'Terugzetten' en werd alles weer netjes hersteld. Echter duurde dit wel behoorlijk lang.
Is dit een bekend issue? Er was nog voldoende opslagruimte, dus denk niet dat het daar aan ligt. Hopelijk is hier een oplossing voor. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is een bekend "issue" op een iPhone met een jailbreak. Op iPhones zonder jailbreak komt het "issue" niet voor. Het heeft blijkbaar iets te maken met de Sandbox van de standaard Photo app.
Welke jailbreak tweak of app het "issue" veroorzaakt weet ik helaas niet. |
|
|||
|
|||
Hmm, oké...
Weet iemand anders dat misschien wel? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Batterij ineens leeg | Hoppieee | iPhone algemeen | 1 | 09-07-11 14:59 |
alle inboxen ineens leeg | Webraiser | iPhone algemeen | 0 | 15-03-11 17:50 |
Accu ineens snel leeg | speedieiphone | iPhone algemeen | 10 | 05-01-11 16:50 |
Batterij loopt ineens sneller leeg | Cartman50 | iPhone algemeen | 6 | 03-12-10 09:06 |
Iphone ineens leeg | kogel | iPhone algemeen | 0 | 12-02-10 09:11 |
|
|