IOS7 Bewerkte fotos importeren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi! Sinds IOS7 kan je fotos bewerken op de iphone. Dit proces is weer omkeerbaar. Ik heb een aantal fotos op mijn iphone bewerkt (bijgesneden, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IOS7 Bewerkte fotos importeren
Hoi!
Sinds IOS7 kan je fotos bewerken op de iphone. Dit proces is weer omkeerbaar. Ik heb een aantal fotos op mijn iphone bewerkt (bijgesneden, gecorrigeerde belichting, filter erover, etc..). Als ik ze nu via iPhoto importeer zie ik de originele fotos (dus onbewerkt). Hoe kan ik de fotos importeren met bewerking? Groeten, ERik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
*schopje*
Ik heb precies hetzelfde probleem... maar dan op de iPad. Bewerkte foto's komen in 'Foto's' te staan en de originele blijft ook zichtbaar. Als ik de iPad aansluit op mijn PC dan worden de foto's geimporteerd door Windows en een aparte map. Alleen..... hier staan de aangepaste foto's dus NIET bij! Het zal wel aan mij liggen maar ik vind de Apple logica m.b.t. foto's, fotostream en Albums echt waardeloos. (Maar o o o wat ben ik dol op mijn ipad en iphone ) |
Labels |
bewerken, foto, importeren, ios7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerkte foto's weigeren via connectionkit met sd kaart naar ipad2 te laden | Suus66 | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 27-06-11 18:36 |
Versturen bewerkte teksten vanaf ipad | jasto | iPad algemeen | 0 | 16-08-10 22:03 |
Bewerkte movies naar Mac kopiëren | Rivanov | iPhone algemeen | 0 | 07-08-10 10:26 |
fotos importeren naar windows 7 | frans van enckevort | iTunes | 0 | 20-05-10 10:32 |
Foto: Foutmelding met fotos importeren | !Wout | Muziek, foto & video | 2 | 14-07-08 09:43 |
|
|