Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone-holics, Sinds enkele weken heb ik een iPhone 5s, mijn eerste iPhone ooit....en blij dat ik ermee ben!!!! Op deze telefoon heb ik natuurlijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn autoradio herkent mijn iPhone5S niet als USB-apparaat
Beste iPhone-holics,
Sinds enkele weken heb ik een iPhone 5s, mijn eerste iPhone ooit....en blij dat ik ermee ben!!!! Op deze telefoon heb ik natuurlijk mijn favo muziek gezet welke ik ook in de auto wil horen. Via de nieuwe kabel met USB-aansluiting koppel ik de iPhone aan mijn autoradio. Ik kies dan voor USB-device.....en normaal gesproken heb ik dan muziek (via USB-stick). Maar nu zegt mijn radio: "N/A USB Device" Helaas dus geen muziek via iPhone naar autoradio. Hamvraag is dus....hoe kan ik wel muziek lusiteren via iPhone en mijn autoradio? Is dat een instelling op mijn telefoon? Of....???? Ik hoor graag van jullie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Probeer het eens met Bluetooth, dat werkt meestal wel. |
|
|||
|
|||
Je kunt ook een kastje aansluiten achterop je radio. Ik heb zelf een usb autoradio interface gehaald voor mn audi. Heeft ook een iphone aansluiting.
|
|
||||
|
||||
beetje autoradio kun je via bluetooth je muziek streamen vanaf je iphone en ook je muziek bedienen via de radio ...
en de meeste Sony autoradio s werken niet echt lekker met een Iphone jvc wel |
|
||||
|
||||
Hm. Ik heb anders een Sony made for iPod/iPhone® autoradio.
Maar die doet dan weer geen USB stickjes uitlezen/afspelen |
Labels |
itunes, muziek, radio, usb |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: ik krijg mijn iphone5s niet gejailbreakt | paullus potter | Jailbreak | 7 | 28-02-14 12:05 |
Iphone is gedeactiveerd en usb apparaat wordt niet herkent in windows 7 | NickWouters | iPhone algemeen | 1 | 09-04-13 17:02 |
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer | titei | iPhone algemeen | 5 | 03-04-13 00:33 |
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" | Mucahitt | iPhone algemeen | 1 | 13-11-12 18:09 |
Windows: Itunes herkent mijn ipad2 niet maar wel mijn ipod. | Antonia | iTunes | 0 | 20-11-11 12:51 |
|
|