Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat" discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een probleem. Ik heb sinds 1 week een iPhone 5. Dus wilde ik er muziek op zetten door hem te laten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mijn Computer ziet mijn iPhone als een "Draagbaar Apparaat"
Beste mensen,
Ik heb een probleem. Ik heb sinds 1 week een iPhone 5. Dus wilde ik er muziek op zetten door hem te laten synchroniseren met iTunes. Toen kwam ik er achter dat mijn PC (Windows 7) mijn iPhone niet herkende. Dit probleem is opgelost, mijn iPhone wordt nu gezien als een "Draagbaar Apparaat". Tevens herkent iTunes mijn iPhone ook niet. Alvast bedankt, Mucahit. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als iTunes de iPhone niet ziet dan werken de Apple Mobile Device Drivers niet. Dat is dus niet goed Ik zou aanbevelen om iTunes en de Apple Mobile Device Drivers, incl. de Registry settings, te verwijderen met Revo Uninstaller. Dan de allerlaatste versie van iTunes opnieuw installeren. Succes gewenst |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Ik heb mijn IPHONE 2G perongeluk "gebricked" onder FW 3.1.2 | nevsvanlooy | iPhone algemeen | 13 | 25-07-10 14:59 |
Wie ziet dit na het drukken op "home" na een zwart scherm? | Pear | iPhone algemeen | 4 | 13-06-10 23:09 |
Hoe " ziet " Launcher of een programma van derden is ? | Destiny | Jailbreak apps en thema's | 0 | 28-01-08 01:52 |
|
|