//

Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone"

Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren geprobeerd mijn nieuwe iphone in te stellen maar ik heb wat problemen met de "Zoek mijn iPhone" toepassing. Ik heb dus Instellingen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-07-12, 15:19
IngeVI IngeVI is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 1
Question Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone"

Ik heb gisteren geprobeerd mijn nieuwe iphone in te stellen maar ik heb wat problemen met de "Zoek mijn iPhone" toepassing.

Ik heb dus Instellingen --> iCloud --> Zoek mijn iPhone ingeschakeld en ik heb ook Instellingen --> Locatievoorzieningen --> Zoek mijn iPhone ingeschakeld, maar wanneer ik dan via mijn mac naar icloud.com ga, wordt mijn telefoon niet gevonden. Mijn contacten en agenda worden echter wel gesynchroniseerd op de cloud.

Ik heb al meermaals geprobeerd beide toestellen te herstarten, ik heb het zelfs geprobeerd met de apple ID van mijn zus, haar iPod wordt wel gevonden maar mijn iPhone nog steeds niet.

Ik begrijp er niets meer van, doe ik hier iets verkeerd?
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 11-07-12, 10:59
ryanlawrence171 ryanlawrence171 is offline
Banned
• iOS 1.1.2
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 18
Standaard

As you say you have configure your Sister iD in “Find my iPhone”. I suggest you to Reinstall “Find my iPhone” or go to nearest apple store hope they can help you.
  #3  
Oud 11-07-12, 11:04
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Het reinstallen van Find My iPhone heeft hier niks mee te maken. Die app doet niks qua vindbaarheid van de iPhone van TS.
Om je iPhone terug te vinden moet het schuifje Find My iPhone aan staan onder instellingen -> mail, contacten, agenda -> iCloud.
Reageren

Labels
findmyiphone, icloud, icloud problemen, zoekmijniphone



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SPOED: " Zoek mijn iPad" Berryvz iPad algemeen 11 15-05-12 19:35
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? eesee iPhone Apps 10 09-05-12 14:51
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" Grootje iPhone algemeen 1 12-01-12 18:59
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:22.