is er iemand die iemand mij kan vertellen waarom ik geen profiel foto kan plaatsen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) het is namelijk zo dat sinds de laatste update je ook bij whatsapp net als bij ping een zelf je eigen profiel foto kan plaatsen.die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is er iemand die iemand mij kan vertellen waarom ik geen profiel foto kan plaatsen
het is namelijk zo dat sinds de laatste update je ook bij whatsapp net als bij ping een zelf je eigen profiel foto kan plaatsen.die andere whatsapp gebruikers vervolgens in lijst aflezen. nu werkt dit bij mijn zelf niet zo lekker als ik een foto wil plaatsen krijg ik te zien kan afbeelding niet laden weet iemand iets laat het dan weten het werkt alleen bij de laatste update heb hem vandaag pas ontvangen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kan er iemand spaanse orange provider onlocken of kent je iemand die dat doet... | desteee | iPhone algemeen | 1 | 02-04-12 13:43 |
iPhone 4: kan iemand mij vertellen welke simlock ik op mijn iphone 4 heb? | martijn156 | Unlock | 0 | 14-11-11 17:44 |
iPhone: Kan iemand mij helpen? | JroisRuss | Jailbreak | 10 | 11-07-10 15:35 |
kan iemand mij vertellen.. | jordilok | Archief | 1 | 07-05-08 18:10 |
|
|