kan er iemand spaanse orange provider onlocken of kent je iemand die dat doet... discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) heb meerdere spaanse toestellen laten overkomen uit spanje en ze zijn allemaal onlocked geraakt omdat ze via movistar gingen, nu zit er 1 bij via ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan er iemand spaanse orange provider onlocken of kent je iemand die dat doet...
heb meerdere spaanse toestellen laten overkomen uit spanje en ze zijn allemaal onlocked geraakt omdat ze via movistar gingen, nu zit er 1 bij via orange en die geraakt niet onlocked bij de man waar ik het laat doen, kan iemand mij helpen?
Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? | iPhoneWolfGirl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 25-08-11 18:57 |
iPhone 3GS: Hey iemand die me hier kan helpen :) | Itsmitch | Unlock | 11 | 11-02-11 19:51 |
Iemand die me kan helpen met unlocken!? | iliasz | Archief | 1 | 04-04-08 17:18 |
Kent iemand iGoldfisch | KDR | Jailbreak apps en thema's | 12 | 04-02-08 13:48 |
kent iemand i3gsim | herberts | Unlock [archief] | 14 | 30-01-08 22:36 |
|
|