Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Winterboard doet een beetje raar omdat ie wel de achtergrond kan veranderen, Maar niet de icontjes kan iemand me helpen ? Hoor het graag, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Winterboard doet het niet zoals het hoort iemand enig idee hoe ik dat kan oplossen?
Hallo,
Winterboard doet een beetje raar omdat ie wel de achtergrond kan veranderen, Maar niet de icontjes kan iemand me helpen ? Hoor het graag, Gr, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
summerboard ook aangezet?
|
|
||||
|
||||
heb je je iphone ook al is in het engels ingesteld???
sommige icoontjes veranderen daarom soms niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe ervoor zorgen dat het scherm niet draait | omed4life | Archief | 4 | 24-03-10 18:12 |
Iemand enig idee wanneer de nieuwe macbook modellen uitkomen? | Puck84 | Chat en geruchten | 2 | 15-09-09 19:32 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
Heb een idee maar kan het niet uitvoeren. | SuperDutch | Archief | 14 | 25-10-08 02:18 |
Raar probleempje, iemand enig idee??? | sjoran | Unlock [archief] | 12 | 22-02-08 23:04 |
|
|