5 Dagen oud en nu al een 'putje' in het scherm discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, Ik heb sinds een dag of 5 een Iphone 4S..meteen in een beschermhoesje gedaan omdat ik aan het wachten ben op een crystal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
5 Dagen oud en nu al een 'putje' in het scherm
Hallo Allemaal,
Ik heb sinds een dag of 5 een Iphone 4S..meteen in een beschermhoesje gedaan omdat ik aan het wachten ben op een crystal nude case en daarbij zit ook een beschermfolie dingetje...ook al is het iets kleins..ik irriteer/baal er toch van. Weet iemand of er een bepaald spul bestaat om dat kleine putje op te vullen zodat ik daarna mijn screenprotector kan plaatsen? Er zullen er heus wel meer komen in de toekomst..maar was juist zo extra zuinig erop..dat het me toch een beetje pijn doet.. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoe heb je de iphone aangeschaft, misschien kun je nog binnen de 8 dagen omruilen.
|
|
||||
|
||||
Meestal zie je weinig meer van een krasje zodra de olie er netjes op zit. Enige optie is je scherm vervangen.
Daar zou ik nog maar even mee wachten, bij xenos en blokker hebben ze nu ook folies. Wellicht een goekope tussenoplossing totdat je jouw case en folies ontvangen hebt. Ervaring heb ik zelf niet met deze protectors. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Breng het zo snel mogelijk terug, maat!!! Laatst gewijzigd door michellevoormans; 02-04-12 om 14:57. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Na jailbreak maar een deel van het scherm zichtbaar | XfreeztYleX | Jailbreak | 1 | 21-04-11 14:27 |
iPhone 4 (9 dagen oud) Doet weinig goeds meer... | jfvandekamp | iPhone algemeen | 13 | 23-11-10 14:39 |
i phone 3 dagen oud jailbraiken lukt niet | smoef | Unlock [archief] | 48 | 21-02-08 17:11 |
|
|