SPOED: " Zoek mijn iPad" discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HELP! Ben op vakantie en vandaag mijn iPad verloren. Heb al op iCloud gekeken, maar hij is niet online. Heb nu een berichtje gestuurd in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
SPOED: " Zoek mijn iPad"
HELP! Ben op vakantie en vandaag mijn iPad verloren. Heb al op iCloud gekeken, maar hij is niet online.
Heb nu een berichtje gestuurd in de hoop dat de mensen hier in Azie erg eerlijk zijn (miss hoop tegen beter weten in). Moet ik de iPad nu extern vergrendelen of wordt dan het berichtje niet meer weergegeven? Als ik hem over 2 dagen niet terug heb wil ik 'm sowieso extern wissen, maar wil toch alles proberen. Dus de vraag: Moet ik 'm extern vergrendelen of kan mijn berichtje dan niet meer worden bekeken? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met vergrendel extern stel je een code in. Zonder die code kun je de iPad niet ontgrendelen. Als je een bericht stuurt zal dat ook op het lockscreen verschijnen en dus zichtbaar zijn.
Een bericht dat eerder gestuurd is kan dus niet meer worden bekeken.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je kan nu ook al aanzetten dat hij vergrendeld wordt, zodra hij dan internet heeft wordt hij vergrendeld.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jawel hoor. Deze 'actie' word dan door Apple gepushed zodrá de iPad verbinding heeft met internet (dit geval via Wi-Fi) je zet deze actie als het ware in de wacht.
Correct me if I'm wrong |
|
||||
|
||||
Maar een iPad maakt niet vanzelf connectie met onbekende Wi-Fi netwerken.
Maar wanneer een gebruiker dit doet wordt de iPad vervolgens inderdaad vergrendeld.. |
|
||||
|
||||
Precies.
. |
|
|||
|
|||
Is inderdaad gebeurd nadat de iPad verbinding maakte met het internet
|
|
|||
|
|||
Misschien kan je nu ook een berichtje laten verschijn met bijv. Je telefoonnummer zodat ze je kunnen bellen, en anders je moet trouwens nu ook de locatie kunnen zien
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Wel frustrerend als je dan ziet waar je iPad ongeveer is. |
|
|||
|
|||
Nee, dat is inderdaad niet fijn, misschien toch maar naar de verzekering (als je er voor gedekt bent)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
op zoek naar "reisdagboek" app | Spreeuwke | iPhone Apps | 2 | 11-05-12 11:59 |
hoe kan ik "zoek mijn iPhone"verbergen? | eesee | iPhone Apps | 10 | 09-05-12 15:51 |
Nauwkeurigheid "Zoek mijn iPhone" | Grootje | iPhone algemeen | 1 | 12-01-12 19:59 |
App "Zoek iPhone" doet het niet | martijn1108 | iPhone Apps | 2 | 01-12-10 14:15 |
zoek themes "ronde icoon´s" | jokerdoc | Jailbreak apps en thema's | 5 | 03-01-09 20:32 |
|
|