//

iPod Touch blijft reservekopiën terugzetten

iPod Touch blijft reservekopiën terugzetten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dus al een stuk of 4 keer vandaag op mijn iPod een reservekopie teruggezet, maar daarna gaat de iPod uit. Als ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-11-12, 16:58
imRobert imRobert is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 20
Standaard iPod Touch blijft reservekopiën terugzetten

Ik heb dus al een stuk of 4 keer vandaag op mijn iPod een reservekopie teruggezet, maar daarna gaat de iPod uit. Als ik hem opnieuw opstart, wilt ie dat ik weer een reservekopie terugzetten. Dit begint me behoorlijk te ververlen. Kan iemand me helpen?

mvg,
imRobert
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-11-12, 17:12
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Je iPod als nieuw herstellen, zonder de backup (die blijkbaar stuk is) terug te zetten.

Aangezien je problemen het gevolg zijn van illegaal verkregen software kunnen we je alleen na deze actie verder helpen.

Daarom voor nu (weer) een slotje.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: Ipod Touch blijft crashen na cydia update ShizNit Jailbreak 1 09-06-11 22:24
Ipod touch blijft hangen JailbreakerPro iPhone algemeen 1 19-05-11 17:46
iPod touch: Ipod Touch mb model 3.1.2 Terugzetten gamertje Jailbreak 10 21-03-11 22:49
iPod touch: ipod touch 2g blijft hangen steflovesheripodtouch Jailbreak 1 27-12-10 14:53
Ipod Touch 3g blijft in herstelmodus. boerkoekoek iPhone algemeen 6 01-03-10 08:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:10.